مشاهده
10638 +

در روزهای پایانی سال با تعطیلی مدارس بهتر هست بجای اینکه بگذاریم بچه‌ها وقتشان را پای تلویزیون و تبلت بگذرانند، سرگرمی‌های خاص نوروزی برای آنها در نظر بگیریم

کاردستی سبزه عید

درست کردن کاردستی عید نوروز همراه کودکان جذابیت و شور و حال خاصی دارد. در روزهای پایانی سال با تعطیلی مدارس بهتر هست بجای اینکه بگذاریم بچه‌ها وقتشان را پای تلویزیون و تبلت بگذرانند، سرگرمی‌های خاص نوروزی برای آنها در نظر بگیریم. درست کردن کاردستی نوروزی یک روش سرگرم کننده هست. ایده‌های زیادی از درست کردن کاردستی سمبلهای هفت سین داریم.کاردستی سبزه عید کار ارسالی دوست عزیزمان دینا یک کاردستی خلاقانه و ساده هست که امروز برای شما دوستان عزیز شید شادی داریم.

خیلی ساده با تعدادی خلال دندان، خمیر بازی و یک ظرف لبه‌دار کاردستی سبزه عید را دوست ما درست کرده است.

سبزه-عید
توضیحات کاردستی سبزه عید

  • ابتدا با یک قلمو و رنگ سبز خلال دندانها را رنگ کنید. مطمئن باشید که این مرحله آنقدر لذت بخش هست که شما حتما کودکان را همراهی می‌کنید با رنگ بازی و کثیف کاری لحظات شادی دارید.(همه جای خلال دندان رنگ شود و جای خالی نداشته باشد)
  • بعد از اینکه خلال دندانها خشک شدند، یک ظرف لبه دار بردارید و سطح آنرا با یک لایه تقریبا کلفت خمیر بازی بپوشانید.خلال دندانها را مرتب کنار هم داخل خمیر بازی با فاصله منظم فرو کنید.و تمام کاردستی سبزه عید شما آماده هست

کاردستی-سبزه-عید

در کنار سبزه عید که معمولا با گندم، یونجه، ماش، عدس، تخم شاهی، سیاهدانه و یا هسته پرتقال درست می‌شود کاردستی سبزه عید با خلال دندان همراه کودکتان درست کنید و سر سفره قرار دهید تا زینت بخش سفره هفت سین شما باشد و کودک‌تان از اینکه در تدارک هفت سین نقش داشته احساس غرور می‌کند.

با تشکر از دوستان عزیز شید شادی که کار و ایده‌های خلاقانه با کودکان را برای اشتراک با سایر دوستان می‌فرستید.ایمیل ارتباطی ما INFO@SHIDSHAD.COM  هست.

پیشنهاد می‌کنیم نمونه‌های بیشتری از ایده‌های نوروزی ، تخم مرغ عید و کاردستی نوروز ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه