مشاهده
12269 +

ساخت تابلو گل با میخ و کاموا قبلا در شید شاد در قسمت علم ریاضی مطلبی در مورد هنر نخ (ریاضی و هنر) داشتیم. هنر نخ، درست کردن کارهای هنری زیبا با میخ و نخ کاموا هست. امروز با یک تکه چوب، میخ و نخ کاموا قصد داریم یک تابلو گل زیبا درست کنیم. رد کردن نخ از لابه‌لای میخ‌ها تمرینی برای مهارت حرکتی ظریف (دست ورزی ) کودکان هست. از طرفی برنامه‌ریزی برای مسیرهایی که نخ کاموا از لای میخ‌ها رد می‌شود، نیاز به فکر کردن و تمرکز دارد. ساخت تابلو گل با میخ و کاموا یک کار هنری خلاقانه‌ برای پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و یک کاردستی زیبا برای تزیین دیوار اتاق بزرگسالان هست. شما نتیجه کار تابلو گل چوبی را بعنوان هدیه یا تزیین دیوار اتاق می‌توانید، استفاده کنید که بسیار زیبا و شیک هست. روش ساخت تابلو گل : ...

ساخت تابلو گل با میخ و کاموا

قبلا در شید شاد در قسمت علم ریاضی مطلبی در مورد هنر نخ (ریاضی و هنر) داشتیم. هنر نخ، درست کردن کارهای هنری زیبا با میخ و نخ کاموا هست. امروز با یک تکه چوب، میخ و نخ کاموا قصد داریم یک تابلو گل زیبا درست کنیم. رد کردن نخ از لابه‌لای میخ‌ها تمرینی برای مهارت حرکتی ظریف (دست ورزی ) کودکان هست. از طرفی برنامه‌ریزی برای مسیرهایی که نخ کاموا از لای میخ‌ها رد می‌شود، نیاز به فکر کردن و تمرکز دارد.

ساخت تابلو گل با میخ و کاموا یک کار هنری خلاقانه‌ برای پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و یک کاردستی زیبا برای تزیین دیوار اتاق بزرگسالان هست. شما نتیجه کار تابلو گل چوبی را بعنوان هدیه یا تزیین دیوار اتاق می‌توانید، استفاده کنید که بسیار زیبا و شیک هست.

روش ساخت تابلو گل :

  • ابتدا طرح گلدان مورد نظر را بر روی کاغذ بکشید، دور آنرا قیچی کنید و با چسب نواری بر روی تخته چوب بچسبانید.
  • سپس الگوی گلدان را بردارید.
  • با چکش میخ‌ها را دور طرح گلدان با فواصل منظمی به چوب وصل کنید.
  • از یک نقطه از میخ شروع کنید، سر نخ کاموا را گره بزنید و با رد کردن نخ کاموا لابه‌لای میخ‌خا ابتدا دور طرح را رسم کنید.
  • داخل گلدان را با رد کردن نخ از بالا به سمت پایین گلدان پر کنید.(کاملا سلیقه ای هست) و در انتهای کار سر نخ کاموا را گره بزنید و اضافه نخ را قیچی کنید.
  • گل‌های تزئینی را داخل گلدان قرار داهید و تابلو گل زیبای شما آماده هست.

فیلم مرحله به مرحله ساخت تابلو گل با میخ و کاموا را در زیر ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه