مشاهده
0 +

در این آموزش نقاشی ماشین مرحله به مرحله یاد می‌گیریم چطور انواع ماشین‌ها را طراحی کرد و کودک با زوایا و ابعاد مختلف ماشین آشنا می‌شود.بعد از کمی تمرین اجازه بدهید تا کودکتان با تخیلات و خلاقیت طرح های خودش را نقاشی کند.

نقاشی ماشین

بچه‌ها در تخیل پردازی عالی هستند، تشویق کودک به نقاشی و طراحی یک روش برای به تصویر کشیدن تخیلاتشان بر روی کاغذ هست. علاقه به نقاشی و طراحی یک چیز ذاتی در کودک هست.

یکی از ویژگیهای شایع در میان اکثر بچه‌ها عشق به ماشین هست. آموزش نقاشی ماشین یک ایده برای ترکیب این 2 علاقه (تخیل پردازی و ماشین) هست.

در نقاشی ماشین بچه‌ها یاد می‌گیرند، چطور طراحی ماشین داشته باشند و چطور تخیلات و ذهن خلاقشان را بر روی کاغذ نقاشی کنند.وقتی کودکی یک نقاشی از چیزی که می‌شناسد را می‌کشد، مثلا نقاشی ماشین را می‌کشد در واقع یک فرصت هست تا در مورد آن  فکر کند و متوجه شود چقدر آنرا می‌شناسد. با مراجعه به حافظه و مشاهداتش هر آنچه از ماشین را می‌داند در ذهن تجسم می‌کند. بعبارتی بر روی موضوع متمرکز می‌شود. نقاشی برای کودک ابزاری جهت تقویت تمرکز و دقت هست.

نمونه های بیشتری از نقاشی کودکان ببینید.

در آموزش نقاشی ماشین مرحله به مرحله یاد می‌گیریم چطور انواع ماشین‌ها را طراحی کرد و کودک با زوایا و ابعاد مختلف ماشین آشنا می‌شود.

چه نیاز هست:

  • کاغذ طراحی یا کاغذ سفید A4

  • مداد سیاه
  • پاکن
  • تراش
  • استنسیل با شکل‌های مختلف
  • خط‌ کش مدرج
  • مدا رنگی

با توجه به اینکه مراحل طراحی و نقاشی ماشین بصورت طراحی آزاد هست از یک استنسیل یا خط کش برای خطوط و شکل‌های هندسی استفاده کنید.

چطور نقاشی ماشین مسابقه‌ای کنیم؟

نقاشی ماشیناکثر پسر بچه‌ها عاشق بازیهای ماشین مسابقه‌ای تخیلی هستند. ماشین مدل فراری 333 :

چطور یک ماشین سه بعدی بکشیم؟

در این آموزش نقاشی ماشین ابتدا یک نقاشی دوبعدی ماشین داری و بعد آنرا به یک تصویر سه بعدی تبدیل می‌کنیم.

چطور یک نقاشی ماشین عضلانی بکشیم؟

نقاشی ماشین

ماشین عضلانی به ماشین‌های با حجم موتور بالا و قوی گفته می‌شود که ظاهری عضلانی دارند.متعلق به دوران 1950s هست.

چطور نقاشی ماشین کارتونی بکشیم؟

نقاشی ماشین

ماشین کارتونی جذاب هست خصوصا برای کودکان کوچک‌تر با مزه و دوست داشتنی هست. ماشین کارتونی چشم، دهان و بینی دارد البته همراه با یک لبخند هست. در عکس زیر کودک شما آموزش نقاشی ماشین کارتونی را مرحله به مرحله دارد.

چطور نقاشی ماشین اسپورت بکشیم؟

نقاشی ماشین

خودروهای اسپرت طراحی شیک و جذاب دارند و کودک هنرمند شما حتما دوست داره یکی از این ماشین ها را نقاشی کند.

چطور یک ماشین سوپر اسپرت نقاشی کنیم؟

ماشین های سوپر قابلیت‌های زیادی دارد با موتور قوی دارند. این ماشین‌ها در اندازه و شکل‌های مختلف هستند.در تصویر زیر یک ماشین سوپر MC1 با 600bhp اسب بخار و بدنه خیره کننده داریم.

چطور ماشین پرنده نقاشی کنیم؟

نقاشی ماشین

ماشین پرنده شاید این روزها واقعی نباشه ولی ذهن کنجکاو بچه‌ها را به تخیلات می‌برد. پس در انتهای آموزش نقاشی ماشین آموزش مرحله به مرحله نقاشی ماشین پرنده را داریم.

 

با این آموزشها دیگه نقاشی ماشین مثل قبل پیچیده نیست.وقتی کودک شما این نقاشی و طراحی ها را تمرین کند و بتواند آنها را به راحتی بکشد دیگه زمانش هست تا با خلاقیت طرح‌های خودش را نقاشی کند.فقط یک قلم و کاغذ در اختیار کودک قرار دهید و بخواهید طرح بندی ماشین، کامیون، هواپیما و یا هر وسیله نقلیه دیگر را با تنها یکبار دیدن آنها نقاشی کند.

اگر شما تجربه‌ای یا نکته‌ای سراغ دارین که آموزش نقاشی ماشین برای بچه‌ها ساده‌تر می‌کند، خوشحال می‌شویم تا آنرا در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه