مشاهده
0 +

تدارک جشنها همیشه پر از هیجان ست، خصوصا اگر بچه‌ها هم قسمتی ازداستان باشند. شب یلدا یکی از جشنهای ما ایرانی‌ها هست که محبوب و پرطرفدار هست و شاید یکی از علت‌های آن دور هم جمع شدنها و کنار خانواده بودن این شب را زیباتر کرده است. در کنار آجیل و هندوانه و انار شب یلدا نظرتان چیه با پوشاندن لباس شب یلدا تن بچه‌ها یک کوچولوی هندوانه‌ای هم داشته باشیم.

نزدیک شب یلدا هستیم. در مطلب ” تم هندوانه و شب یلدا ” ایده‌هایی از تزیین دیوار با طرح هندوانه و خوراکی‌های یلدا داشتیم. اگر برای جشن شب یلدا به فکر تدارک جشنی هستید و یا جشن تولد با تم هندوانه در نظر دارید چند نمونه لباس شب یلدا مدل لباس هندوانه‌ای برای کودکان داریم.

لباس شب یلدا مدل دامن توتو

قبلا در مطلب دامن توتو نمونه هایی از تهیه دامن توتو را داشتیم و دیدیم که چه کارهای زیبایی با روی هم چیدن لایه‌های تور رنگارنگ برای دخنر کوچولوهای ناز و یا ست مادر و دختر میشه آماده کرد. برای شب یلدا ما به شما پیشنهاد مدل لباس دامن توتو را داریم.در این مدل بالاتنه مدل قلاب باف هست که روی بالا تنه را با تکه دوزی‌های شکل هندوانه می‌توان تزیین کرد و برای دامن لباس هم ترکیب رنگهای قرمز و سبز یک دامن پف پفی هندوانه‌ای زیبا دارید.

دامن توتو مدل لباس هتدوانه

با ترکیب رنگ سبز و قرمز مدل های مختلف لباس شب یلدا 

لباس شب یلدا برای اجرای نمایش و بازی

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi