مشاهده
0 +

مجموعه‌ای از آهنگ‌های دوست داشتنی و شاد مخصوص جشن تولد را جمع آوری کرده‌ایم. آهنگ‌ها را دانلود کنید و در میهمانی جشن تولد و یا جشن‌های مدرسه و مهدکودک با بچه‌ها گوش دهید و شادی کنید.

دانلود آهنگ جشن تولد

تولد یکی از روزهای خاطره انگیزی هست که برای همیشه در ذهن باقی می‌ماند.اگر از پدر و مادرتان در مورد لحظه تولدتان بپرسید کلی داستان با ذوق و شوق برای شما تعریف می‌کنند.بهمین دلیل جشن تولد یکی از بهترین قسمتها از زندگی هر کسی هست.

چه زمانی بیشتر از همه بچه‌ها غافلگیر می‌شوند؟ بله جشن تولد هست. جشن تولد، هدیه، بازی، بادکنک، غافلگیری، رقص، میهمان و کلی شادی و البته آهنگ های شاد مخصوص جشن تولد همگی هیجان انگیز هستند.مثل همه بچه‌ها حتما کودک شما هم عاشق موزیک و آهنگهای شاد هست. آهنگ جشن تولد یکی از آهنگهایی هست که هر ساله خوانده می‌شود. همه ما با آهنگهای شاد تولد خاطره داریم و از شنیدن آن لذت می‌بریم. از وقتیکه کوچک هستیم تا بزرگسالی و پیری آهنگ جشن تولد را می‌خوانیم و موقع فوت کردن شمع‌ها همه با هم می‌خوانیم ” تولد، تولد، تولدت مبارک…..”

در ادامه لیستی از آهنگ‌های شاد کودکانه جشن تولد را داریم. فرقی نمی‌کند جشن تولد در منزل، مدرسه، مهد کودک و یا پیش دبستانی برگزار می‌کنید .میهمانی جشن تولد را شادِ شاد در کنار اعضای فامیل، دوستان و همکلاسی ها داشته باشید. آهنگ جشن تولد را دانلود کنید و یک لیست از آهنگهای شاد درست کنید، فراموش نکنید که در گوشه‌‌ای از اتاق اسپیکر برای بهتر شدن صدای آهنگها قرار دهید و اجازه دهید کودکان حسابی شادی کنند.

دانلود آهنگ جشن تولد “عزیز من گل من تولدت مبارک…”

دانلود آهنگ تولدت مبارک( دست بزنید، شادی کنید تولدت مبارک)

دانلود آهنگ جشن تولد “به چه شب قشنگیه  جشن تولد منه”

دانلود آهنگ چشن تولد چرا ” فشفه های رنگی…”

دانلود آهنگ تولدت مبارک خاله شادونه

دانلود آهنگ تولدت مبارک کلاه قرمزی

دنلود آهنگ جشن تولدت مبارک ” گل پونه…”

دانلود آهنگ شاد تولد آریس ” ای دوست تولدت مبارک..جانان تولدت مبارک”

دانلود آهنگ تولد شاد  پرهام “تولدت مبارک ای گل دوست داشتنی….”

دانلود آهنگ ترانه تولد برای تابستانی ها..

دانلود آهنگ تولدت مبارک انوشیروان روحانی “لبت شاد و دلت خوش.. بیا شمع ها را فوت کن”

دانلود آهنگ تولد عمو پورنگ ” گل و گل و گل گلکه چه خوشگل و با نمکه.. تولدش مبارکه”

پیشنهاد می کنیم در ادامه نمونه هایی از آموزش تزیینات تم تولد را ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi