مشاهده
9747 +

  این کاردستی روز مادر با طرح دست کودک را با کمک کودکتان می‌توانید انجام بدهید .مطمئن باشید همیشه یادگاری ،آنرا نگه خواهید داشت و کودک شما هم از آنجا که درساخت این کاردستی با کمک کشیدن طرح دستش همچین کار زیبایی را بعنوان هدیه روز مادر برای شما انجام داده ، کلی لذت خواهد برد . مواد لازم: روش کار: طرح دست کودکتان را بر روی مقوای نازک قهوه ای بکشید و دو علات در دو جهت مخالف دو طرف طرح مانند شکل ایجاد کنید.وبرش بزنید. کاغذ رنگیها با رنگهای مختلف را به تکه های کوچکی در آورده و از وسط تا بزنید و شکل قلب و برگ برش بزنید. بر روی طرح دست بریده شده شکل ها را بچسبانید. اجازه دهید کودکتان ی متن یادگاری "دوستت دارم مادر " بر رویش بنویسد. در نهایت 2 تا برش ها را بروی ...

 

کاردستی روز مادر کودکاین کاردستی روز مادر با طرح دست کودک را با کمک کودکتان می‌توانید انجام بدهید .مطمئن باشید همیشه یادگاری ،آنرا نگه خواهید داشت و کودک شما هم از آنجا که درساخت این کاردستی با کمک کشیدن طرح دستش همچین کار زیبایی را بعنوان هدیه روز مادر برای شما انجام داده ، کلی لذت خواهد برد .

مواد لازم:

  • مقوای قهوه ای نازک یکعدد
  • کاغذ رنگی در رنگهای مختلف
  • چسب مایع
  • قیچی
  • مداد

روش کار:

کاردستی روز مادر هدیه

طرح دست کودکتان را بر روی مقوای نازک قهوه ای بکشید و دو علات در دو جهت مخالف دو طرف طرح مانند شکل ایجاد کنید.وبرش بزنید.

کاردستی کودک روز مادر

کاغذ رنگیها با رنگهای مختلف را به تکه های کوچکی در آورده و از وسط تا بزنید و شکل قلب و برگ برش بزنید.

هدیه روز مادر کاردستی

بر روی طرح دست بریده شده شکل ها را بچسبانید. اجازه دهید کودکتان ی متن یادگاری “دوستت دارم مادر ” بر رویش بنویسد.

در نهایت 2 تا برش ها را بروی هم بگذارید تا کاردستی ایستاده قرار بگیرد.

کاردستی طرح دست روز مادر

کاردستی طرح دست روز مادر

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi