مشاهده
6366 +

تزیین نیمرو اگر کودک شما هم میلی به خوردن تخم مرغ ندارد مطمئن باشید با این ایده خلاقانه تزیین نیمرو امروز دیگر اشتهایش برای خوردن تخم مرغ تغییر می کند. فلفل دلمه ای را حلقه ای برش بزنید و در مایتابه قرار بدهید و بعد تخم مرغ ها را داخل حلقه‌ها بشکنید و بگذارید سرخ شود با کفگیر به بشقاب انتقال دهید و با خیار ساقه های گل و خرما هم بعنوان خاک تزیین نمایید . شبیه نقاشی هست.مراحل آماده کردن صبحانه نیمرو حتما با مشارکت خود کودکتان باشد، بچه ها از آماده کردن غذا و خصوصا تزیینات خیلی لذت می‌برند و فرصتی برای تقویت خلاقیت کودکان هست. تزیین ساده نیمرو برای صبحانه و مقوی به همراه سبزیجات هست که حتما امتحان کنید. نمونه های بیشتری برای تهیه صبحانه کودکان ببینید. برای دیدن نمونه بیشتر تزیین...

تزیین نیمرو

اگر کودک شما هم میلی به خوردن تخم مرغ ندارد مطمئن باشید با این ایده خلاقانه تزیین نیمرو امروز دیگر اشتهایش برای خوردن تخم مرغ تغییر می کند.

تزیین نیمرو

فلفل دلمه ای را حلقه ای برش بزنید و در مایتابه قرار بدهید و بعد تخم مرغ ها را داخل حلقه‌ها بشکنید و بگذارید سرخ شود با کفگیر به بشقاب انتقال دهید و با خیار ساقه های گل و خرما هم بعنوان خاک تزیین نمایید .

تزیین نیمرو صبحانه

تزیین نیمرو

شبیه نقاشی هست.مراحل آماده کردن صبحانه نیمرو حتما با مشارکت خود کودکتان باشد، بچه ها از آماده کردن غذا و خصوصا تزیینات خیلی لذت می‌برند و فرصتی برای تقویت خلاقیت کودکان هست.

تزیین ساده نیمرو برای صبحانه

تزیین ساده نیمرو برای صبحانه و مقوی به همراه سبزیجات هست که حتما امتحان کنید.

نمونه های بیشتری برای تهیه صبحانه کودکان ببینید.

برای دیدن نمونه بیشتر تزیین تخم مرغ کلیک کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi