مشاهده
0 +

مشاهده قیمت و خرید

 

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

شرح بازی :
اسباب بازی مکعب هوش پازلی و دست ورزی یک اسباب بازی آموزشی با رنگ آمیزی شاد و جذاب می باشد . چهار وجه کناری مکعب هر کدام بازی جداگانه ای برای کودک دارد.
وجه اول : چرخ دنده های چوبی . کودک می بایست این چرخ دنده ها را با دست بچرخاند. او متوجه رابطه ی بین چرخ دنده ها زمانیکه یکی از آنها باعث چرخ دیگری می شود می گردد.
وجه دوم : جایگذاری اشکال هندسی . در این وجه کودک می بایست تکه های چوبی مناسب هر حفره را که به شکلی خاص می باشد پیدا و درون مکعب بیاندازد
وجه سوم :ساعتی با عقربه های متحرک . در اینجا می توانید ساعت و زمان کارها را برای کودک آموزش دهید.
وجه چهارم : حرکت مهره . در این وجه تصویر مزرعه ای کوچک نقاشی شده که شیارهایی کوچک دارد کودک می بایست مهره ای را که درون شیارها هست در مسیر هدایت کند.

قسمت بالایی مکعب مسیر دست ورزی می باشد.کودک در اینجا می بایست مهره ها با صبرو حوصله درون میله های سرسر ه ای حرکت دهد این کار باعث تقویت انگشتان دست و افزایش دقت او می شود.کودک می تواند مهره ها را به صورت تکی یا گروهی حرکت بدهد .با این اسباب بازی مدت زمانی کودک شما آرام گرفته و با آن سرگرم می شود. اسباب بازی مکعب هوش پازلی برای کودکان زیر سه سال هم کاربرد داشته و اکثریت کودکان بدلیل رنگ آمیزی شاد و شکل دوست داشتنی به آن علاقه ی خاصی نشان می دهند.

تولید کننده : چینی
رده سنی : سه سال به بالا
ابعاد : *1717*17 سانتی متر
جنس : چوب مرغوب

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi