مشاهده
0 +

مشاهده قیمت و خرید

 

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

شرح بازی :
ماشین پازلی سگ شاد یک اسباب بازی آموزشی و فکری است. این اسباب بازی 4 هدف آموزشی را در بازی های کودکان دنبال کرده که متناسب با علاقه و سن کودکتان می توانید بازی های متفاوتی با او داشته باشید. شناخت اشکال ، شناخت رنگها ، شناخت اعداد و بازی با ماشین اسباب بازی .
سطح اول بازی : برای کودکان نوپا می توانید درب ماشین را باز کرده و اشکال رنگی را داخل آن بیندازید و به کودکتان یاد دهید که همانند شما این کار را تکرار کند. بعد از اینکه او کارش را درست انجام داد حتما او را تشویق کنید چرا که کودکان به دنبال تایید گرفتن از شما می باشند.
سطح دوم بازی : حفره های روی ماشین را به کودک نشان داده و تشابه های لبه ی حفره ها و اشکال را به او یاد دهید. سپس از او بخواهید شکل همسان با حفره را پیدا کرده و به داخل ماشین بیاندازد. بعد از اینکه تمام قطعات داخل ماشین انداخته شد کودک می تواند این اسباب بازی را به دنبال خود بکشد و راه برود.
سطح سوم : در این سطح نام اشکال را به کودک بیاموزید و او را با اشکال هندسی ( مثلث ، مربع ، بیضی و…) آشنا کنید. همچنین اعداد روی قطعات را به او آموزش دهید . اگر کودک شما اعداد 1 تا 9 را بلد هست بشمارد با این قطعات می توانید دو رقمی ها را نیز به او آموزش دهید.

تولید کننده : ایرانی
رده سنی : 9 ماه تا 3 سال

ابعادبسته بندی : 39*49*64 سانتی متر
محتویات بسته :

  • یک ماشین به طرح سگ با خانه ای بر پشت او
  • ده قطعه ی پلاستیکی رنگی در شکل و رنگهای متفاوت
0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi