مشاهده
1480 +

  اگر کودک شما به پیتزا علاقه داره دستور ایده پیتزا سیب ، عالی خواهد بود. پخت و پز و آشپزی کنار کودک تان یک فعالیت حسی فوق العاده‌ای بوده که در آن بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و حتی لمسی همه حواس با هم درگیر خواهند بود و در کنارش لجظاتی ، برای شما خواهد داشت که خاطره‌اش برای همیشه باقی مانده و همینطور روز پدر در راه است و چه عالی اگر این یک فعالیت برای روز پدر کنار فرزند دلبندتان باشد. اجازه بدهید کودک تان ورقه نازک کره را بر روی نان گذاشته بعد پنیر پیتزا خرد شده یا پنیر موزارلا ، تکه‌های خرد شده سیب با پوست و بیسکویت خرد شده را بر روی نان قرار داده و در فر 350 درجه برای 12 تا 15 دقیقه بگذارید تا پنیرها آب شوند و بعد از خنک شدن میل کرده و از طعم سیب لذت ببرید.  ...

آشپزی کودک خلاقیت

 

اگر کودک شما به پیتزا علاقه داره دستور ایده پیتزا سیب ، عالی خواهد بود. پخت و پز و آشپزی کنار کودک تان یک فعالیت حسی فوق العاده‌ای بوده که در آن بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و حتی لمسی همه حواس با هم درگیر خواهند بود و در کنارش لجظاتی ، برای شما خواهد داشت که خاطره‌اش برای همیشه باقی مانده و همینطور روز پدر در راه است و چه عالی اگر این یک فعالیت برای روز پدر کنار فرزند دلبندتان باشد.

اجازه بدهید کودک تان ورقه نازک کره را بر روی نان گذاشته بعد پنیر پیتزا خرد شده یا پنیر موزارلا ، تکه‌های خرد شده سیب با پوست و بیسکویت خرد شده را بر روی نان قرار داده و در فر 350 درجه برای 12 تا 15 دقیقه بگذارید تا پنیرها آب شوند و بعد از خنک شدن میل کرده و از طعم سیب لذت ببرید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi