مشاهده
6346 +

کارت پستال تبریک امروز ما بسیار ساده و زیبا بوده و کودکتان براحتی می‌تواند انجام دهد.در این کاردستی کارت پستال با کمک ماکارانی و رنگ شما می‌توانید یک هدیه برای روز پدر و یا روز مادر و هر مناسبت دیگری داشته باشید. مواد لازم: روش کاردستی کارت پستال : رنگ زرد را در بشقاب ریخته و بگذارید کودک تان ماکارانی‌ها را در رنگ بچرخاند . بعد از اینکه ماکارانی‌ها خشک شدند کودک‌تان یک دایره زرد بر روی کاغذ سفیدی که از وسط تا کرده‌اید بکشد و با چسب خط‌‌هایی بشکل تابش خورشید دور قسمت بیرونی دایره بمالید و بعد ماکارانی‌ها را بر روی چسب گذاشته و برای چند ثانیه با دست نگه داشته و فشار دهید. حالا چشم و دهن برای خورشید کشیده و عبارت دلخواه را بنویسد....

کارت پستال تبریک امروز ما بسیار ساده و زیبا بوده و کودکتان براحتی می‌تواند انجام دهد.در این کاردستی کارت پستال با کمک ماکارانی و رنگ شما می‌توانید یک هدیه برای روز پدر و یا روز مادر و هر مناسبت دیگری داشته باشید.

مواد لازم:

  • ماکارانی پیچ پیچی
  • رنگ اکریلیک زرد
  • کاغذ سفید
  • چسب
  • ماژیک سیاه

روش کاردستی کارت پستال :

کارت پستال روز مادر-روز پدر

رنگ زرد را در بشقاب ریخته و بگذارید کودک تان ماکارانی‌ها را در رنگ بچرخاند .

کاردستی روز مادر و روز پدر

بعد از اینکه ماکارانی‌ها خشک شدند کودک‌تان یک دایره زرد بر روی کاغذ سفیدی که از وسط تا کرده‌اید بکشد و با چسب خط‌‌هایی بشکل تابش خورشید دور قسمت بیرونی دایره بمالید و بعد ماکارانی‌ها را بر روی چسب گذاشته و برای چند ثانیه با دست نگه داشته و فشار دهید.

کاردستی کارت پستال هدیه روز مادر و روز پدر

حالا چشم و دهن برای خورشید کشیده و عبارت دلخواه را بنویسد.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi