مشاهده
2251 +

تحقیقات نشان داده که مصرف ماست و میوه در صبحانه میل به مصرف تنقلات را در طول روز کاهش می‌دهد.پس اگر می‌خواهید یک صبحانه مقوی برای کودک‌تان آماده کنید و در کنارش هیجان و خلاقیت داشته باشید، این تزیین هیجان انگیز پنکیک توپی با ماست و میوه را برای صبحانه کودک خود امتحان کنید. یک پنکیک در ماهیتابه گرد درست کنید بعد الگوهای 6 ضلعی بر روی کاغذ درست کرده و بر روی پنکیک با چاقو دورتادور الگو علامت گذاری کنید.الان یک فرصت مناسب است تا در مورد اشکال هندسی و اضلاع با کودک‌تان آموزش داشته باشید.مرکز 6 ضلعی و دور پنکیک را با میوه پر کنید بعد بقیه 6 ضلعی‌ها را با ماست پوشش دهید مرزها را هم با چاقو مشخص کنید. ...

تزیین پنکیک

تحقیقات نشان داده که مصرف ماست و میوه در صبحانه میل به مصرف تنقلات را در طول روز کاهش می‌دهد.پس اگر می‌خواهید یک صبحانه مقوی برای کودک‌تان آماده کنید و در کنارش هیجان و خلاقیت داشته باشید، این تزیین هیجان انگیز پنکیک توپی با ماست و میوه را برای صبحانه کودک خود امتحان کنید.

یک پنکیک در ماهیتابه گرد درست کنید بعد الگوهای 6 ضلعی بر روی کاغذ درست کرده و بر روی پنکیک با چاقو دورتادور الگو علامت گذاری کنید.الان یک فرصت مناسب است تا در مورد اشکال هندسی و اضلاع با کودک‌تان آموزش داشته باشید.مرکز 6 ضلعی و دور پنکیک را با میوه پر کنید بعد بقیه 6 ضلعی‌ها را با ماست پوشش دهید مرزها را هم با چاقو مشخص کنید.

تزیین پنکیک صبحانهتزیین پنکیک صبحانه

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi