مشاهده
2148 +

طبق گفته شرلوک هلمز هشیار بودن و توجه به جزییات بدون توجه به بی‌اهمیت بودن آن اولین مرحله برای حل معما و رموز است.قدرت هشیاری و توجه به جزییات در کودک‌تان را با این بازی گروهی جالب و شاد امتحان کنید.دقت کودکان یک مهارت است و می‌توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد. یک گروه نقش کارگاه بازرس را داشته که باید تغییرات را در ظاهر گروه دوم که تیم مرموز هستند، تشخیص دهند.بخاطر اینکه این بازی حداقل به 4 نفر نیاز دارد یک ایده برای سرگرم کردن بچه‌ها در جشن تولد و یا مهمانیها است. چه نیاز دارید: روش انجام بازی: شرکت کننده‌ها را به 2 گروه تقسیم کنید یک تیم کارگاه بازرس و تیم دیگر مرموز خواهند بود. هر بازیکنی از هر تیم باید یک یاری را از تیم مقابل انتخاب کند. یک دقیقه زمان تعیین کنید تا اعضای...

طبق گفته شرلوک هلمز هشیار بودن و توجه به جزییات بدون توجه به بی‌اهمیت بودن آن اولین مرحله برای حل معما و رموز است.قدرت هشیاری و توجه به جزییات در کودک‌تان را با این بازی گروهی جالب و شاد امتحان کنید.دقت کودکان یک مهارت است و می‌توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد.

یک گروه نقش کارگاه بازرس را داشته که باید تغییرات را در ظاهر گروه دوم که تیم مرموز هستند، تشخیص دهند.بخاطر اینکه این بازی حداقل به 4 نفر نیاز دارد یک ایده برای سرگرم کردن بچه‌ها در جشن تولد و یا مهمانیها است.

چه نیاز دارید:

  • 4 یا بیشتر شرکت کننده

روش انجام بازی:

  • شرکت کننده‌ها را به 2 گروه تقسیم کنید یک تیم کارگاه بازرس و تیم دیگر مرموز خواهند بود.
  • هر بازیکنی از هر تیم باید یک یاری را از تیم مقابل انتخاب کند. یک دقیقه زمان تعیین کنید تا اعضای تیم کارگاه بازرس یارشان را در تیم مرموز خوب و با دقت از نظر بگذرانند.همه نکته‌ها و جزییات را بخاطر بسپارند.مثلا چه لباسی پوشیده، آرایش مدل مو، زیورآلات و وسایل اضافی که همراهشان است، چه بر سر دارند یا گره بند کفش و غیره.
  • بعد از اینکه زمان تمام شد تیم کارگاه بازرس پشت کرده و چشمانشان را برای حدود 30 ثانیه ببندند.در این زمان تیم مرموز باید یکی از خصوصیات ظاهر را تغییر بدهند(مثلا دگمه لباس را باز کنند، جهت آرایش مو را عوض کنند، ساعت مچی را دست دیگر ببندند و غیره)
  • بعد از اتمام تغییرات از تیم کارگاه بخواهید چشمانشان را باز کرده و تغییر رخ داده در یار تیم مقابل را تشخیص دهند.
  • بعد از اینکه تیم بازرس به نتیجه رسیدند حالا اعضای تیم مرموز جواب صحیح را فاش کنند.

بعد از اتمام یک دور بازی حالا دو تیم می‌توانند جایشان را با هم عوض کنند تا همه شرکت کننده‌ها شانس بازی در هر دو تیم را داشته باشند.برای اینکه هیجان بازی حفظ شود هر سری بازیکنها یار‌های جدید انتخاب کنند.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi