مشاهده
17502 +

در فعالیت امروز نقاشی نمک کودک‌تان عاشق آن می شود و از انجام دوباره آن خسته نمی‌شود و هر دفعه می‌توانید با یک روش متفاوت انجام دهید.در واقع نقاشی نمک ترکیب هنر و علم است.و تنها آبرنگ ، نمک و چسب کافی است تا باعث شگفتی کودکتان شوید. از دید بچه‌های پیش دبستانی هنر جذاب و سرگرم کننده است.فرصتی برای کاوش ،بازی و کثیف کاری است.نقاشی یکی از بهترین روش‌ها برای پرورش خلاقیت کودکان است و جالب‌تر می‌شود وقتی شما با استفاده از ابزاری که خیلی مرسوم نیستند بخواهید اثری را خلق کنید.مثل استفاده از کرم ریش تراش ، میوه‌ها ، چوب بستنی و در اینجا نمک. مواد مورد نیاز: روش انجام کار: از کودک‌تان بخواهید طرحی را با چسب سفید بر روی کاغذ بکشد.می‌تواند کلفت و یا نازک باشد، فقط خط‌های مورب داشته باشد تا ...

در فعالیت امروز نقاشی نمک کودک‌تان عاشق آن می شود و از انجام دوباره آن خسته نمی‌شود و هر دفعه می‌توانید با یک روش متفاوت انجام دهید.در واقع نقاشی نمک ترکیب هنر و علم است.و تنها آبرنگ ، نمک و چسب کافی است تا باعث شگفتی کودکتان شوید.

از دید بچه‌های پیش دبستانی هنر جذاب و سرگرم کننده است.فرصتی برای کاوش ،بازی و کثیف کاری است.نقاشی یکی از بهترین روش‌ها برای پرورش خلاقیت کودکان است و جالب‌تر می‌شود وقتی شما با استفاده از ابزاری که خیلی مرسوم نیستند بخواهید اثری را خلق کنید.مثل استفاده از کرم ریش تراش ، میوه‌ها ، چوب بستنی و در اینجا نمک.

مواد مورد نیاز:

  • آبرنگ مایع( یا آب و رنگ خوراکی)
  • کاغذ کلفت و یا مقوا
  • نمک
  • چسب سفید

روش انجام کار:

  • از کودک‌تان بخواهید طرحی را با چسب سفید بر روی کاغذ بکشد.می‌تواند کلفت و یا نازک باشد، فقط خط‌های مورب داشته باشد تا کار زیبا شود.
  • نشان دهید چطور نمک را بر روی نقاشی چسب پخش کند.همه سطح چسب باید با نمک پوشیده شود.نمک اضافه را به کاسه برگردانید تا دوباره بتوانید استفاده کنید.

خلاقیت-با-نقاشی saltpainting

  • حالا کودک‌تان با قطره چکان و یا قلم مو رنگ آبرنگ را بر روی سطح نمک بریزد.می‌توانید بر روی نقاشی رنگ‌ها را با هم مخلوط کنید.و تماشا کنید چطور رنگها به هم می‌رسند و با هم مخلوط شده  و شبیه جادو یک طرح با جلوه‌ای زیبا درست می‌شود.

 

بچه‌های کوچکتر می‌توانند طرح‌های خط خطی داشته باشند و بچه‌های بزرگتر طرح حیوانات و یا منظره بکشند.

نقاشی-خلاقانه-با-نمک

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه