مشاهده
4803 +

الگوها یک قسمت ذاتی از دنیای ما هستند، شما می‌توانید الگوها را در موسیقی، هنر، طبیعت، ریاضی و هر جای دیگری پیدا کنید. یادگیری، تشخیص دادن، شناختن، دنبال کردن و ایجاد الگو همگی یک مهارت مهمی است که به اساس دانش حرفه‌ای علم ریاضی کمک می‌کند. راهای بسیاری برای تقویت مهارت الگویابی کودکان وجود دارد از جمله بازی و یا کاربرگ‌هایی که موجود است.کاربرگ آموزش الگویابی را از لینک زیر دانلود کنید و بر روی کاغذ چاپ کنید. شکل‌های داخل کادر از یک الگویی پیروی می‌کنند از کودک‌تان بخواهید آنرا پیدا کرده و 4 کادر خالی را طبق الگو مشخص کند. این کاربرگ آموزشی مناسب گروه سنی 6 سال به بالا می‌باشد. لینک همه کاربرگ‌های آموزش الگویابی ...

الگوها یک قسمت ذاتی از دنیای ما هستند، شما می‌توانید الگوها را در موسیقی، هنر، طبیعت، ریاضی و هر جای دیگری پیدا کنید. یادگیری، تشخیص دادن، شناختن، دنبال کردن و ایجاد الگو همگی یک مهارت مهمی است که به اساس دانش حرفه‌ای علم ریاضی کمک می‌کند.

راهای بسیاری برای تقویت مهارت الگویابی کودکان وجود دارد از جمله بازی و یا کاربرگ‌هایی که موجود است.کاربرگ آموزش الگویابی را از لینک زیر دانلود کنید و بر روی کاغذ چاپ کنید. شکل‌های داخل کادر از یک الگویی پیروی می‌کنند از کودک‌تان بخواهید آنرا پیدا کرده و 4 کادر خالی را طبق الگو مشخص کند.

دانلود کاربرگ آموزش الگویابی

این کاربرگ آموزشی مناسب گروه سنی 6 سال به بالا می‌باشد.


لینک همه کاربرگ‌های آموزش الگویابی


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi