مشاهده
22183 +

کاربرگ حواس پنج گانه با کمک حواس پنج گانه یاد می‌گیریم با محیط اطرافمان چگونه تعامل داشته باشیم.آیا کودک‌‌ شما با حواس بدن آشنا است؟ وقتی یک بستنی می‌خورید کدام حس از 5 حس (شنوایی، بویایی، دیداری، چشایی، لامسه) فعال است؟ آیا حس شنوایی یا چشایی است؟ پس با کمک کاربرگ حواس پنجگانه به کودکتان کمک کنید تا بهتر با این حواس آشنا شود.باید شکل‌های موجود را با 5 حس تطبیق دهد. در این کاربرگ مهارت تفکر انتقادی در کودک‌تان تقویت می‌شود. کاربرگ حواس پنج گانه را دانلود کنید، بر روی کاغذ چاپ کنید.حالا از کودکتان بخواهید تا یکی از حواسی که برای هر تصویر استفاده می‌شود، مشخص کند. نمونه هایی از بازی حسی ببینید. ...

کاربرگ حواس پنج گانه

با کمک حواس پنج گانه یاد می‌گیریم با محیط اطرافمان چگونه تعامل داشته باشیم.آیا کودک‌‌ شما با حواس بدن آشنا است؟ وقتی یک بستنی می‌خورید کدام حس از 5 حس (شنوایی، بویایی، دیداری، چشایی، لامسه) فعال است؟ آیا حس شنوایی یا چشایی است؟

پس با کمک کاربرگ حواس پنجگانه به کودکتان کمک کنید تا بهتر با این حواس آشنا شود.باید شکل‌های موجود را با 5 حس تطبیق دهد. در این کاربرگ مهارت تفکر انتقادی در کودک‌تان تقویت می‌شود.

کاربرگ حواس پنج گانه را دانلود کنید، بر روی کاغذ چاپ کنید.حالا از کودکتان بخواهید تا یکی از حواسی که برای هر تصویر استفاده می‌شود، مشخص کند.

دانلود کاربرگ حواس پنج گانه

نمونه هایی از بازی حسی ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi