مشاهده
9850 +

با شن و سنگ مناظر زیبایی را خلق کنید.خلاقیت نقاشی با شن از منظره دریا، یک فعالیت هنری برای سرگرم کردن بچه‌ها در تعطیلات تابستان و یا حتی سرگرمی در سفری که به کنار دریا دارید ،می‌تواند باشد. اگر سفری به کنار سواحل دریا داشتید مقداری شن جمع آوری کنید و یا از مغازه‌های مخصوص کاردستی شن‌های رنگی خریداری کنید. یک منظره زیبا از دورنمای دریا با شن‌های دریایی نقاشی کنید.این فعالیت هنری به کودک شما پایه‌هایی از هنر از جمله پرسپکتیو(تجسم شیء)، منظره جلوی عکس، میانی، منظره پیش زمینه و خطوط افقی را آموزش می‌دهد.و همینطور خلاقیت با شن کودک شما را به سمت خلاقیت فکری و مهارت حل مسئله و بسط دادن دید زیبایی سوق می‌دهد. چه نیاز دارید: روش انجام نقاشی با شن : اگر در کنار سواحل دریا هستید با کو...

با شن و سنگ مناظر زیبایی را خلق کنید.خلاقیت نقاشی با شن از منظره دریا، یک فعالیت هنری برای سرگرم کردن بچه‌ها در تعطیلات تابستان و یا حتی سرگرمی در سفری که به کنار دریا دارید ،می‌تواند باشد.

اگر سفری به کنار سواحل دریا داشتید مقداری شن جمع آوری کنید و یا از مغازه‌های مخصوص کاردستی شن‌های رنگی خریداری کنید.

یک منظره زیبا از دورنمای دریا با شن‌های دریایی نقاشی کنید.این فعالیت هنری به کودک شما پایه‌هایی از هنر از جمله پرسپکتیو(تجسم شیء)، منظره جلوی عکس، میانی، منظره پیش زمینه و خطوط افقی را آموزش می‌دهد.و همینطور خلاقیت با شن کودک شما را به سمت خلاقیت فکری و مهارت حل مسئله و بسط دادن دید زیبایی سوق می‌دهد.

چه نیاز دارید:

  • شن در رنگهای مختلف
  • چسب چوب یا چسب سفید(مخصوص کاردستی)
  • مقوا
  • مداد
  • قلم مو

روش انجام نقاشی با شن :

  • اگر در کنار سواحل دریا هستید با کودکتان قشنگ به دریا نگاه کنید و اگر هم به دریا دسترسی ندارید یک عکس از اقیانوس و دریا تهیه کرده و در اختیار کودک‌تان بگذارید تا بخاطر بسپارد.
  • از کودک‌تان بخواهید طرح منظره دریایی را بر روی مقوا پیاده کند.طرحش ممکن است شامل آب، آسمان، ساحل، صخره‌ها، مرغ‌های دریایی و هر چیز دیگری که دوست دارد، باشد.برای راحتی ابتدا بخواهید خط‌های افقی زمین یا آب را از آسمان جدا کند.همینطور که کودک‌تان مشغول طراحی است راهنمایی کنید تا با ایجاد لایه‌های مختلف به زوایای منظره، عمق دهد.استفاده از شن‌های رنگی متنوع در ادامه بر روی لایه‌ها تاثیر چشم گیری ایجاد خواهند کرد.
  • در این مرحله بخواهید تا کودک‌تان چسب را بر روی سطح نقاشی بکشد.شن‌ها بر روی چسب قرار می‌گیرند.بهتر است چسب با مقداری آب برای راحت‌تر پخش شدن کمی رقیق شود.
  • شن را بر روی سطح چسب پخش کنید.از کودک‌تان بخواهید از رنگهای مختلفی برای هر قسمت استفاده کند.بعنوان مثال از ترکیب آبی و سبز برای آب ، ترکیب زرد و نارنجی برای ساحل و آبی روشن برای آسمان.
  • در انتها وقتی همه قسمتها کامل شدند به آرامی شن‌های اضافی را با زدن ضربه‌های آهسته، تکان دهید و شن های اضافی را برای استفاده مجدد جمع کنید.

خلاقیت-با-شن بازی

  • وقتی نقاشی شنی شما خشک شد می‌توانید اصل عکس منظره دریایی که کودک‌تان از آن الهام گرفته و نقاشی شنی را کنار هم بر روی دیوار اتاق کودک‌تان بچسبانید فراموش نکنید که دیگران را به تماشای خلاقیت نقاشی شنی کودک‌تان دعوت کنید.
2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه