مشاهده
3259 +

اثر درمانگر:رنگ آمیزی یک روش برای تخلیه استرس استاگر کودک‌تان یک روز پر هیجانی را داشته و یا تکالیف مدرسه سنگین بودند و یا بعد از گذراندن یک روز پر هیجان و استرس در مدرسه، نیاز به آرامش داشت ، رنگ آمیزی یکی از پیشنهادهای موثر است. رنگ آمیزی نسبتا سخت و پیچیده امروز نیاز به خلاقیت و ذوق بسیار دارد، این دایره‌ها و گل و بوته ها یک کاربرگ رنگ آمیزی مناسبی برای نوجوانی است که دوست دارد هیجانات خود را تخلیه کرده و به چالش علاقه دارد.شما می‌توانید بعد از اتمام رنگ آمیزی کود‌ک‌تان نتیجه کار را بعنوان تزیین به دیوار اتاق او بچسبانید. کاربرگ رنگ آمیزی دایره و گل و بوته را دانلود کنید، بر روی کاغذ چاپ کرده و برای رنگ آمیزی در اختیار کودکتان قرار دهید. این کاربرگ مناسب نوجوانان می‌باشد. ...

اثر درمانگر:رنگ آمیزی یک روش برای تخلیه استرس استاگر کودک‌تان یک روز پر هیجانی را داشته و یا تکالیف مدرسه سنگین بودند و یا بعد از گذراندن یک روز پر هیجان و استرس در مدرسه، نیاز به آرامش داشت ، رنگ آمیزی یکی از پیشنهادهای موثر است.

رنگ آمیزی نسبتا سخت و پیچیده امروز نیاز به خلاقیت و ذوق بسیار دارد، این دایره‌ها و گل و بوته ها یک کاربرگ رنگ آمیزی مناسبی برای نوجوانی است که دوست دارد هیجانات خود را تخلیه کرده و به چالش علاقه دارد.شما می‌توانید بعد از اتمام رنگ آمیزی کود‌ک‌تان نتیجه کار را بعنوان تزیین به دیوار اتاق او بچسبانید.

کاربرگ رنگ آمیزی دایره و گل و بوته را دانلود کنید، بر روی کاغذ چاپ کرده و برای رنگ آمیزی در اختیار کودکتان قرار دهید.

دانلود کاربرگ رنگ آمیزی دایره و گل و بوته

این کاربرگ مناسب نوجوانان می‌باشد.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi