مشاهده
5700 +

چه چیز جادویی در حباب بازی وجود دارد که همه بچه‌ها عاشق آن هستند؟ یک روش جدید نقاشی با حباب می‌خواهیم داشته باشیم.فعالیتی ساده که فقط از 2 ماده اصلی تشکیل شده است مخلوط حباب و رنگ خوراکی. بعد از انجام این فعالیت خواهید دید که کودک‌تان چقدر از خلق اثر هنری و همینطور حباب بازی لذت خواهد برد.یک تفریح خلاقانه‌ای است که با استفاده از روشی جدید در نقاشی می‌توانید خلاقیت را در کودک‌تان شکوفا کنید. چه نیاز دارید: روش نقاشی با حباب : بسیار ساده ابتدا مخلوط حباب را در چند فنجان یا ظرف بریزید.برای هر رنگی که دارید یک فنجان آماده کنید و سپس رنگ‌های خوراکی را اضافه کنید.(لازم نیست مقدار زیادی از مخلوط حباب داخل ظرف بریزید زیرا مصرف زیادی ندارد) در اینجا ما از رنگهای قرمز، آبی، زرد و صورتی استفاده ...

چه چیز جادویی در حباب بازی وجود دارد که همه بچه‌ها عاشق آن هستند؟

یک روش جدید نقاشی با حباب می‌خواهیم داشته باشیم.فعالیتی ساده که فقط از 2 ماده اصلی تشکیل شده است مخلوط حباب و رنگ خوراکی. بعد از انجام این فعالیت خواهید دید که کودک‌تان چقدر از خلق اثر هنری و همینطور حباب بازی لذت خواهد برد.یک تفریح خلاقانه‌ای است که با استفاده از روشی جدید در نقاشی می‌توانید خلاقیت را در کودک‌تان شکوفا کنید.

چه نیاز دارید:

  • مخلوط حباب (می‌توانید از حباب های آماده تجاری استفاده کنید و یا اینکه با مطالعه این لینک یک مخلوط حباب خانگی بسازید)
  • رنگ خوراکی
  • دسته حباب ساز
  • فنجان یا ظرفی برای اینکه دسته حباب ساز را داخلش فرو کنید
  • برگه‌های بزرگ کاغذ نقاشی

روش نقاشی با حباب :

آموزش-نقاشی-کودک

  • بسیار ساده ابتدا مخلوط حباب را در چند فنجان یا ظرف بریزید.برای هر رنگی که دارید یک فنجان آماده کنید و سپس رنگ‌های خوراکی را اضافه کنید.(لازم نیست مقدار زیادی از مخلوط حباب داخل ظرف بریزید زیرا مصرف زیادی ندارد) در اینجا ما از رنگهای قرمز، آبی، زرد و صورتی استفاده کرده‌ایم.

نقاشی-با-حباب

  • حتما تا الان کودک‌تان در حال ثانیه شماری برای رسیدن به این مرحله فوت کردن بوده است.قسمت هیجان انگیز….!!

اثر حباب ها بر روی کاغذ فوق العاده جالب است و تجربه خوبی برای کودک‌تان است.

نکته: نقاشی با حباب کمی کثیف کاری دارد اما این مخلوط حباب باقی نمی‌ماند یعنی تمیز کردن آن واقعا آسان است.باز اگر نگران پاشیدن حباب‌ها بر روی دیوار هستید، این فعالیت را در فضای باز انجام دهید.و همینطور پوشیدن پیش بند و پوشاندن اطراف با روزنامه را هم توصیه می‌کنیم.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi