مشاهده
9650 +

کارهای هنری با موزاییک همیشه زیبا و مورد توجه است ولی شاید موزاییک گاهی در دسترس همه نباشد.اگر ایده کار هنری موزاییک کاری را دارید، شید شاد به شما به جای موزاییک ایده پوست تخم مرغ را پیشنهاد می‌کند.استفاده از پوست تخم مرغ یک روش ساده‌ برای درست کردن هنر موزاییک کاری برای کودک‌تان است .در این ایده بخاطر اینکه چیدن قطعات به جای کاغذ بر روی خمیر بدون نیاز به چسب انجام می‌شود، یک فعالیت ساده و خلاقانه‌ای برای بچه‌های کوچکتر است. استفاده از پوست تخم مرغ، یک تجربه‌ با مواد 3 بعدی که به شکل موزاییک هستند، خواهد بود.و کودک‌تان یاد می‌گیرد که چگونه از مواد دورریختنی استفاده‌های خلاقانه‌ می‌توان داشت. چه نیاز دارید: روش انجام کلاژ با پوست تخم مرغ:  ابتدا از کودک‌تان بخواهید تخم مرغ‌ها را با رنگ...

کارهای هنری با موزاییک همیشه زیبا و مورد توجه است ولی شاید موزاییک گاهی در دسترس همه نباشد.اگر ایده کار هنری موزاییک کاری را دارید، شید شاد به شما به جای موزاییک ایده پوست تخم مرغ را پیشنهاد می‌کند.استفاده از پوست تخم مرغ یک روش ساده‌ برای درست کردن هنر موزاییک کاری برای کودک‌تان است .در این ایده بخاطر اینکه چیدن قطعات به جای کاغذ بر روی خمیر بدون نیاز به چسب انجام می‌شود، یک فعالیت ساده و خلاقانه‌ای برای بچه‌های کوچکتر است. استفاده از پوست تخم مرغ، یک تجربه‌ با مواد 3 بعدی که به شکل موزاییک هستند، خواهد بود.و کودک‌تان یاد می‌گیرد که چگونه از مواد دورریختنی استفاده‌های خلاقانه‌ می‌توان داشت.

کاردستی-کلاز

چه نیاز دارید:

  • پوست تخم مرغ‌های رنگی
  • خمیر بازی

روش انجام کلاژ با پوست تخم مرغ:

کلاژ-با-پوست-تخم-مرغ

  •  ابتدا از کودک‌تان بخواهید تخم مرغ‌ها را با رنگ های اکرولیک یا آبرنگ رنگ آمیزی کند، سپس پوست آنها را کنده و خرد کنید.
  • در مرحله بعد کودکتان خمیر را با وردنه بشکل مسطح در آورد.(دستور تهیه خمیر خانگی را در اینجا و اینجا می‌توانید ببینید).
  • حالا قسمت جالب کار شروع شد چیدن پوست تخم مرغ‌های رنگی و درخشان کنار همدیگر. فقط کمی کافی است تا پوست تخم مرغ‌ها را بر روی خمیر فشار بدهید.چون پوست تخم مرغ‌ صاف نیست ممکن است اول کار کودک‌تان با فشار آوردن آنها را بشکند ولی چند تایی که انجام داد، قلق کار دست او خواهد آمد و کلی به ادامه کار علاقه مند می‌شود.

کاردستی-با-پوست-تخم-مرغ

در کار کلاژ با پوست تخم مرغ  مراحل انجام کار خیلی بیشتر از نتیجه نهایی اهمیت دارد.چیدن، لمس کردن، آزمایش و اکتشاف اینها همه تجربه‌هایی هستند که کودک شما در طول فرآیند انجام کار هنری با پوست تخم مرغ  بدست می‌آورد.داشتن نظم خاصی که در چیدن پوست تخم مرغ‌ها کنار یکدیگر وجود دارد، نگاه کردن به رنگ‌ها و صحبت در مورد شکل‌ها و روش انجام کار همه اینها خیلی اهمیت داشته و این را بدانید که هر فعالیت هنری که با کودک‌تان انجام می‌دهید به جای پرداختن به نتیجه نهایی توجه بیشتری به روند انجام کار داشته باشید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi