مشاهده
4485 +

بازی با فوم کاردستی ایده‌ سرگرم کننده‌ای برای بچه‌ها در حمام است زیرا فوم کاردستی بصورت معجزه آسایی بر روی کاشی و یا هر سطح مرطوب دیگر می‌چسبد. چه نیاز دارید: فوم کاردستی در رنگ‌های مختلف روش بازی با فوم کاردستی: ابتدا شکل مورد نظر را به  قطعات کوچک تقسیم کنید و آنها را بر روی فوم‌های رنگی برش بزنید.( دست، پا، سر، مو، بدن...). حالا اجازه بدهید تا کودک‌تان با کمک قوه تخیل و خلاقیت قطعات را کنار هم بچیند تا شکل مورد علاقه‌اش را درست کند.در این بازی کودک شما می‌تواند با کمک تخیلات  تصورات ذهنی خود را به راحتی پیاده کند. هر دفعه شما می‌توانید تکه‌های جدیدی اضافه کنید تا ذهن کودک‌تان بیشتر درگیر شده و تنوع بیشتری برای ساخت شکل داشته باشد. در این بازی با فوم کاردستی مطمئن باشید به سختی ...

بازی با فوم کاردستی ایده‌ سرگرم کننده‌ای برای بچه‌ها در حمام است زیرا فوم کاردستی بصورت معجزه آسایی بر روی کاشی و یا هر سطح مرطوب دیگر می‌چسبد.

بازی-با-فوم-کاردستیفوم-کاردستی برای کودکان

چه نیاز دارید:

فوم کاردستی در رنگ‌های مختلف

روش بازی با فوم کاردستی:

  • ابتدا شکل مورد نظر را به  قطعات کوچک تقسیم کنید و آنها را بر روی فوم‌های رنگی برش بزنید.( دست، پا، سر، مو، بدن…).
  • حالا اجازه بدهید تا کودک‌تان با کمک قوه تخیل و خلاقیت قطعات را کنار هم بچیند تا شکل مورد علاقه‌اش را درست کند.در این بازی کودک شما می‌تواند با کمک تخیلات  تصورات ذهنی خود را به راحتی پیاده کند.
  • هر دفعه شما می‌توانید تکه‌های جدیدی اضافه کنید تا ذهن کودک‌تان بیشتر درگیر شده و تنوع بیشتری برای ساخت شکل داشته باشد.

در این بازی با فوم کاردستی مطمئن باشید به سختی کودک‌تان را از حمام خارج می‌کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi