مشاهده
4670 +

این عکس را مادر عرشیای 4.5 ساله عزیز برای ما فرستاده است. عرشیا با چسب برق یک ریل و ایستگاه قطار کف زمین درست کرده‌اند. یک روش برای بازی خلاقانه برای ایجاد خلاقیت در کودکان است، بچه‌ها به راه سازی و جاده علاقه دارند پس چه بهتر از اینکه با ابزاری بسیار ساده امکان ایجاد راه و مسیر بازی برای ماشین اسباب بازی یا قطار بازی را خودشان درست کنند.  با کمی خلاقیت و ابزارهای بسیار ساده می‌توان زمینه‌های بازی خلاق فراوانی را برای کودکان ایجاد کنید. در مورد نقش بازی در رشد کودکان قبلا صحبت کردیم.بازی نشاط را برای کودکان ایجاد می‌کند و نشاط هم جرقه خلاقیت در کودکان است و داشتن خلاقیت یعنی موفقیت در زندگی.   [ratings]...

این عکس را مادر عرشیای 4.5 ساله عزیز برای ما فرستاده است.

عرشیا با چسب برق یک ریل و ایستگاه قطار کف زمین درست کرده‌اند. یک روش برای بازی خلاقانه برای ایجاد خلاقیت در کودکان است، بچه‌ها به راه سازی و جاده علاقه دارند پس چه بهتر از اینکه با ابزاری بسیار ساده امکان ایجاد راه و مسیر بازی برای ماشین اسباب بازی یا قطار بازی را خودشان درست کنند.

 با کمی خلاقیت و ابزارهای بسیار ساده می‌توان زمینه‌های بازی خلاق فراوانی را برای کودکان ایجاد کنید.

در مورد نقش بازی در رشد کودکان قبلا صحبت کردیم.بازی نشاط را برای کودکان ایجاد می‌کند و نشاط هم جرقه خلاقیت در کودکان است و داشتن خلاقیت یعنی موفقیت در زندگی.

 

بازی خلاق

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi