مشاهده
4678 +

مهدیار مشرقی 4.5 ساله این دو مدل کلاژ را انجام داده است.کلاژ بخاطر برجسته بودن و استفاده از چسب از کارهای هنری محبوب و مورد علاقه کودکان است.با وسایل در دسترس می‌توان کارهای بسیار زیبایی درست کرد. کلاژ به چسباندن اشیاء مختلف بر روی یک زمینه گفته می‌شود.در این تصویر مهدیار با استفاده از لوبیا، عدس، نخود و کاغذ رنگی این کلاژ زیبا را درست کرده است. بهترین ابزار برای بازی و پرورش خلاقیت کودکان در دسترس‌ترین و ساده‌ترین وسایل است.     یکی از روش‌های آموزش اشکال هندسی به کودکان مهدکودک و پیش‌دبستانی کار کلاژ هست.در مطلب آموزش اشکال هندسی به کودکان ایده های بیشتری را ببیینید.شما می‌توانید چند نمونه دیگر ازکار کلاژ را اینجا و اینجا داشته باشید. [ratings]...

کلاژ با حبوبات

مهدیار مشرقی 4.5 ساله این دو مدل کلاژ را انجام داده است.کلاژ بخاطر برجسته بودن و استفاده از چسب از کارهای هنری محبوب و مورد علاقه کودکان است.با وسایل در دسترس می‌توان کارهای بسیار زیبایی درست کرد. کلاژ به چسباندن اشیاء مختلف بر روی یک زمینه گفته می‌شود.در این تصویر مهدیار با استفاده از لوبیا، عدس، نخود و کاغذ رنگی این کلاژ زیبا را درست کرده است. بهترین ابزار برای بازی و پرورش خلاقیت کودکان در دسترس‌ترین و ساده‌ترین وسایل است.

 کلاژ-هندسی

 

یکی از روش‌های آموزش اشکال هندسی به کودکان مهدکودک و پیش‌دبستانی کار کلاژ هست.در مطلب آموزش اشکال هندسی به کودکان ایده های بیشتری را ببیینید.شما می‌توانید چند نمونه دیگر ازکار کلاژ را اینجا و اینجا داشته باشید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi