مشاهده
8005 +

بچه‌ها عاشق سر و صدا درست کردن هستند و از این رفتار کلی لذت می‌برند.با ساخت کاردستی صدا دار با رول دستمال توالت  هم می‌توانید ریتم را به او یاد بدهید و هم یک اسباب بازی صدا دار و موزیکال خواهید داشت. با تشکر از ویانا ارفع 3 ساله این کاردستی را برای شید شاد فرستاده است. ویانای عزیز ابتدا رول دستمال توالت را رنگ آمیزی کرده است.دوستان از کثیف کاری بچه‌ها موقع رنگ آمیزی نگران نباشید.با پهن کردن سفره و بستن پیشبند در واقع زحمت شما کمتر خواهد شد از طرفی کثیف کاری و ریخت و پاش‌های کارهای دستی کودکان فواید فروانی دارد که می‌توانید اینجا مطالعه کنید. با استیکر تزیین کردند. با کمک چسب حرارتی یک سر آن بسته شده است .چیزهای صداداری مثل حبوبات، برنج، سنگریزه... داخل رول دستمال توالت ریختند.و سر آن بستد....

بچه‌ها عاشق سر و صدا درست کردن هستند و از این رفتار کلی لذت می‌برند.با ساخت کاردستی صدا دار با رول دستمال توالت  هم می‌توانید ریتم را به او یاد بدهید و هم یک اسباب بازی صدا دار و موزیکال خواهید داشت.

با تشکر از ویانا ارفع 3 ساله این کاردستی را برای شید شاد فرستاده است.

کاردستی-با-رول-دستمال-توالت

ویانای عزیز ابتدا رول دستمال توالت را رنگ آمیزی کرده است.دوستان از کثیف کاری بچه‌ها موقع رنگ آمیزی نگران نباشید.با پهن کردن سفره و بستن پیشبند در واقع زحمت شما کمتر خواهد شد از طرفی کثیف کاری و ریخت و پاش‌های کارهای دستی کودکان فواید فروانی دارد که می‌توانید اینجا مطالعه کنید.

با استیکر تزیین کردند.

کاردستی-جغجغه

با کمک چسب حرارتی یک سر آن بسته شده است .چیزهای صداداری مثل حبوبات، برنج، سنگریزه… داخل رول دستمال توالت ریختند.و سر آن بستد.

ایده های بیشتری با رول دستمال توالت را ببینید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi