مشاهده
2342 +

ایده تزیین هندوانه برای شب یلدا بهانه‌ای هست تا کودک‌تان برای کمک به آشپزخانه بیاید.هم کاردستی آشپزخانه‌ای و هم یک خوراکی خلاقانه خوشمزه که می‌تواند برای تزیین میز شب یلدا استفاده شود. فقط به چند قالب در شکل‌های مختلف و نی نیاز دارید تا شکل‌های جالبی بر روی هندوانه در بیاورید و در انتها هم با نی آنها را نگه دارید.شما به نی محکمی نیاز دارید تا بتوان وزن هندوانه را نگه دارد، اگر نی شما خم می‌شد شکل‌ها را نازک‌تر و کوچکتر برش بزنید.از سیخ چوبی یا چوب بستنی هم بجای نی می‌توان استفاده کرد.حتی می توانید برای چند ساعتی داخل فریزر قرار بدهید طعم یخی با شیرینی طبیعی آن با صدای خردشدن هندوانه محبوب بچه ها هست.ایده این هندوانه سیخی برای گیفت شب یلدا یا برای جشن تولد هم خیلی جالب و زیبا  هست. این هم یک ...

ایده تزیین هندوانه برای شب یلدا بهانه‌ای هست تا کودک‌تان برای کمک به آشپزخانه بیاید.هم کاردستی آشپزخانه‌ای و هم یک خوراکی خلاقانه خوشمزه که می‌تواند برای تزیین میز شب یلدا استفاده شود.

فقط به چند قالب در شکل‌های مختلف و نی نیاز دارید تا شکل‌های جالبی بر روی هندوانه در بیاورید و در انتها هم با نی آنها را نگه دارید.شما به نی محکمی نیاز دارید تا بتوان وزن هندوانه را نگه دارد، اگر نی شما خم می‌شد شکل‌ها را نازک‌تر و کوچکتر برش بزنید.از سیخ چوبی یا چوب بستنی هم بجای نی می‌توان استفاده کرد.حتی می توانید برای چند ساعتی داخل فریزر قرار بدهید طعم یخی با شیرینی طبیعی آن با صدای خردشدن هندوانه محبوب بچه ها هست.ایده این هندوانه سیخی برای گیفت شب یلدا یا برای جشن تولد هم خیلی جالب و زیبا  هست.

این هم یک ایده دیگر از برش هندوانه هست که با پنیر تزیین شده هست.

هندوانه-شب-یلدا

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi