مشاهده
5840 +

جشن تولد کودکان بهترین فرصت هست تا هر هنر کاردستی که در آستین دارید را رو کرده و خلاقیت بکار ببرید. تزیین تولد با تم زیر آب یک ایده‌ای هست که انتهایی برای انتخاب و درست کردن کاردستی‌های خلاقانه ندارد. یونولیت‌های توپی بهترین ابزار برای درست کردن حباب‌های زیر آب است.در سایز‌های مختلف با وزن سبک موجود هستند و به راحتی می‌توان از سقف و یا چارچوب در آویزن کرد.فقط لازم هست تا با اسپری آنها را رنگ آمیزی کنید .تم تولد زیر آب می‌تواند شامل ستاره دریایی و صدف‌های رنگارنگ هدبندهای زیبا با الگوی غواصی و گردن بند ستاره دریایی باشد.با ساختن حباب‌های آبی و حیوانات دریایی شما یک پیش زمینه زیبایی برای عکاسی جشن تولد کودکتان ایجاد می‌کنید. فقط کافی هست فایل الگو در انتهای مطلب را بر روی مقواهای رنگی پ...

جشن تولد کودکان بهترین فرصت هست تا هر هنر کاردستی که در آستین دارید را رو کرده و خلاقیت بکار ببرید. تزیین تولد با تم زیر آب یک ایده‌ای هست که انتهایی برای انتخاب و درست کردن کاردستی‌های خلاقانه ندارد.

تزیین-تولد

یونولیت‌های توپی بهترین ابزار برای درست کردن حباب‌های زیر آب است.در سایز‌های مختلف با وزن سبک موجود هستند و به راحتی می‌توان از سقف و یا چارچوب در آویزن کرد.فقط لازم هست تا با اسپری آنها را رنگ آمیزی کنید .تم تولد زیر آب می‌تواند شامل ستاره دریایی و صدف‌های رنگارنگ هدبندهای زیبا با الگوی غواصی و گردن بند ستاره دریایی باشد.با ساختن حباب‌های آبی و حیوانات دریایی شما یک پیش زمینه زیبایی برای عکاسی جشن تولد کودکتان ایجاد می‌کنید. فقط کافی هست فایل الگو در انتهای مطلب را بر روی مقواهای رنگی پرینت بگیرید و یا از کودک‌تان بخواهید تا رنگ آمیزی کند.حتما در مراحل درست کردن از کودک‌تان کمک بگیرید و کلی سرگرمی و تفریح در کنار تم تولدی جذاب و منحصر به فرد دارید. در اینجا ما از یونولیت‌های دایره‌ای 10،8،5 سانتی متری برای ساخت حباب‌ها و یونولیت‌های 15 سانتی‌متری برای عروس دریایی استفاده کرده‌ایم.

تزیینات-تولد

تزیین-جشن-تولد

تم-تولد-زیر-آب

تزیین کیک و میز تولد:

این هم بیسکویت های زیر آبی هست.تزیینی زیبا و بسیار ساده که می توانید آموزش آن را اینجا ببینید.

تزیین میان وعده بیسکویت زیر آب

به راحتی کیک ماهی هم شبیه تصویر زیر می‌توانید، درست کنید و یک تزیین تولدی زیبا و به یاد ماندنی با همکاری کودک‌تان خواهید داشت.

تزیین کیک تولد خانگی شکل ماهی
تزیین-کیک-تولد-خانگی

 

دانلود الگوهای حیوانات دریایی

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi