مشاهده
8136 +

در تم تولد پروانه شما مجموعه‌ای از ایده‌های خلاقانه خوراکی، غذا، کاردستی و تزیینات دیوار را یکجا می‌توانید داشته باشید.در اینجا چند آموزش از ایده تزیین تولد با الگوی پروانه را قرار می‌دهیم ولی مطمئنا شما می‌توانید ترکیب‌های بیشتری از این ایده‌ها با خلاقیت داشته باشید.

تزیین تولد با تم پروانه یک ایده مناسبی برای دختر‌ها خواهد بود.در تم پروانه شما به عنوان طراح و برنامه ریز تولد کلی دستتان برای انتخاب رنگ و نوع دکور آزاد است. میلیون‌ها پروانه با رنگ‌های فراوان در دنیا وجود دارد، پس با انتخاب رنگ مورد علاقه کودک‌تان می‌توانید تزیین زیبایی را داشته باشید. فقط لازم هست کمی خلاقیت بکار ببرید و با هزینه بسیار کمی یک تزیین رنگارنگ و شاد کودکانه‌ای داشته باشید.

در تم تولد پروانه شما مجموعه‌ای از ایده‌های خلاقانه خوراکی، غذا، کاردستی و تزیینات دیوار را یکجا می‌توانید داشته باشید.در اینجا چند آموزش از ایده تزیین تولد با الگوی پروانه را قرار می‌دهیم ولی مطمئنا شما می‌توانید ترکیب‌های بیشتری از این ایده‌ها با خلاقیت داشته باشید.

تزیین کیک تولد برای تم پروانه :

برای تزیین کیک تولد انتخاب‌های زیادی دارید.می‌توانید کیک آماده سفارش بدهید که خوب کمی هزینه دارد.

 

تزیین-کیک

کیک-پروانه

ولی به راحتی شما می‌توانید خودتان یک کیک خانگی پروانه‌ای درست کنید.

در اینجا یک قالب کیک گرد به شکلی که در تصویر می‌بینید به چهار قسمت برش زده و شبیه بال پروانه کنار هم قرار داده شده است.و بعد هم به سلیقه خودتان می‌توانید تزیین کنید.

تزیین-کیک-پروانه

و یا یک قالب گرد کیک را از وسط نصف کرده و اطراف آنرا به شکل بال پروانه برش بزنید.و بعد آن را تزیین کنید.

طرز-تهیه-کیک-پروانه

در این مدل هم به جای تن پروانه از 3 کاپ کیک (کیک فنجانی) و بال های پروانه هم از قالب گرد کیک که از وسط نصف شده، استفاده شده است.

butterfly-cake

حتی اگر دوست داشتید به جای کیک از کاپ کیک استفاده کنید و کاپ کیک‌های رنگی را به شکل پروانه بچینید.

تزیین-کاپ-کیک

کاپ-کیک-پروانه

در شکل زیر به راحتی شما می‌توانید پروانه شکلاتی درست کنید و برای تزیین بر روی کیک یا کاپ کیک‌ها قرار دهید.آموزش درست کردن پروانه شکلاتی را اینجا می‌توانید، ببینید.

cup-cake

کیک-تولد

این هم یک ایده دیگر برای درست کردن کیک فنجانی هست که آموزش آن را اینجا می‌توانید، ببینید.

تزیین-کاپ-کیک-پروانه

پس همانطور که دیدید خیلی کارهای زیبا و رنگارنگی برای کیک تولد وجود دارد.

تزیین غذای تولد :

برای غذاها و سالاد فقط کافی هست تا یک قالب پروانه خریداری کنید تا میز پروانه‌ای زیبایی را داشته باشید.انواع سالاد ماکارانی و یا سالاد الویه و غذاهای دیگر را به شکل پروانه در آورید.در تصویر زیر یک پیتزا میوه پروانه را داریم که زینت بخش میز شما خواهد بود. آموزش درست کردن پیتزا میوه را اینجا ببینید.

پیتزا-میوه

تزیین-الویه

تزیین دیوار

می‌رسیم به تزیین دیوار.اگر می‌خواهید در مراحل تزیین تولد از همکاری کودک‌تان هم استفاده کنید پس ما به شما اوریگامی پروانه را پیشنهاد می‌کنیم.دبوار پشت میز عکاسی را میشه با پروانه اوریگامی در سایزها و رنگ‌های مختلف آراست.شما می‌توانید نقش عدد سن تولد کودکتان هم با کاردستی پروانه درست کنید.در تصویر زیر می‌بینید که پروانه‌ها چه زیبا کنار هم چیده شده .برای آموزش اوریگامی پروانه اینجا را کلیک کنید.کاردستی پروانه رنگی با فیلتر قهوه  پیشنهاد دیگری هست که به دلیل ترکیبی از رنگ آمیزی های شادی که دارد زینت بخش جشن شما خواهد شد. آموزش این کاردستی را هم اینجا می توانید، ببینید.

 

تزیین-دیوار-تولد

 

کاردستی کلاه تولد:

در عکس تولد کنار کیک چه چیزی هست که باشه قشنگتره؟ بله کلاه تولد.حتما کلاه تولدهای زیادی دیدید که اکثرا همه شبیه هم هستند، کلاه تولد پروانه که شید شاد آموزش آنرا قرار داده متفاوت تر هست.می‌توانید آموزش درست کردن کلاه تولد پروانه همراه با دریافت فایل الگوی آنرا در اینجا ببینید.

کاردستی-کلاه-با-مقوا

تزیین هدیه تولد :

در جشن تولدها معمولا رسمه که بازی و مسابقه‌ای قرار می‌دهند و در انتها هم یک هدیه کوچک از طرف میزبان به بچه‌ها داده می‌شود.پس بیایید هدیه‌تان را هم پروانه‌ای کنید.شما می‌توانید هر چه در نظر دارید به عنوان هدیه به شکل پروانه بسته بندی کنید.آموزش بسته بندی خلاقانه پروانه را اینجا می‌توانید، ببینید.

هدیه-تولد-پروانه

بسته-بندی-خلاقانه

در آخر هم پیشنها می‌کنیم یک نقاشی پروانه کار دست کودکتان را به دیوار چسبانده و یا قاب کنید و بر روی میز غذا قرار بدهید.اگر کودکتان هنوز برای کشیدن نقاشی کوچک هست ایده نقاشی با رنگ انگشتی را ما به شما پیشنها می‌دهیم. بچه‌های نوپا عاشق نقاشی رنگ انگشتی و کثیف کاری هستند و همین بهانه باعث می‌شود تا شما یک یادگاری خاطره انگیزی از کف پای کودکتان برای تولدش داشته باشید.از طرفی این موضوع  باعث شادی و اعتماد به نفس در کودک شما شده و میهمان‌ها هم جذب تماشا و کنجکاوی در مورد آن می‌شوند.

نقاشی-پروانه

 

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه