مشاهده
9348 +

یک روش عالی برای پرورش خلاقیت و ورود به دنیای بازی کودکان، بازی با خمیر بازی هست. شما خیلی از مفاهیم آموزشی و تربیتی را در حین بازی با کودکان می‌توانید داشته باشید.مادر بنیامین 3 ساله عزیز با ایده خمیر بازی یک نمایشی از جنگ میکروب با گلبول سفید(سرباز) داشتند. 

بازی با خمیر بازی

بازی با خمیر بازی از سرگرمی‌های مورد علاقه بچه‌ها هست.با خمیر بازی تخیل کودکان پرورش پیدا می‌کند.خمیر را می‌کوبند، شکل می‌دهند و دوباره خراب می‌کنند.از اینکه هر چیزی که دوست دارند را می‌توانند با خمیر بسازند، احساس لذت و قدرت می‌کنند.یک روش عالی برای پرورش خلاقیت و ورود به دنیای بازی کودکان، خمیر بازی هست. شما خیلی از مفاهیم آموزشی و تربیتی را در حین بازی با کودکان می‌توانید داشته باشید.مادر بنیامین 3 ساله عزیز با ایده خمیر بازی یک نمایشی از جنگ میکروب با گلبول سفید(سرباز) داشتند. سرباز سفید با خوردن شیر و میوه جات قوی شده و میکروب را شکست می دهد.در بازی دیگری مسواک و خمیر دندان به کمک دندان رفته تا از دست کرم نجاتش بدهند. بنیامین در غالب بازی یاد می‌گیرد که چرا باید خوراکی‌های مفید و سبزیجات و شیر بخورد و چرا مسواک زدن اهمیت دارد.یک راه خلاقانه و زیرکانه که بنیامین در طول بازی حتی متوجه نخواهد شد که در حال پند و نصیحت هست.

بازی با خمیر بازی بنیامین برای مربی های مهد کودک و پیش دبستانی واحد کار بهداشت و واحد کار مسواک یک ایده برای اجرای نمایش و ترغیب کودکان به مسواک زدن هست.

بازی با خمیر بازیبازی با خمیر بازی

شما با خمیر بازی زمینه‌های بازی خیالی بسیاری را برای کودک‌تان فراهم کنید.با خمیر بازی کودکان می‌توانند در مورد چیزی که ساخته‌اند، شروع به داستان سرایی کنند و با قوه تخیل و تصور درباره ساخته‌هایشان صحبت می‌کنند.

علاوه بر زمینه یادگیری و آموزشی که در حین بازی با خمیر برای کودکان می‌توان فراهم کرد، کمک به تقویت دست ورزی عضلات دست و انگشتان می‌کند.کودکان از اینکه با کمک قدرت دست‌هایشان می‌توانند اثری را خلق کنند، احساس لذت می‌برند و کمک به افزایش اعتماد به نفس در آنها می‌شود.همینطور مهارت تجسم فضایی تقویت می‌شود.

با تشکر از مادر بنیامین شمشیری برای ارسال ایده بازی با خمیر بازی

آموزش درست کردن خمیر خانگی را ببینید.


1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه