مشاهده
9572 +

اگر کودک شما هم از طرفداران لگو بازی هست و دنبال یک ایده تزیین تولد رنگ وارنگ هستید، پیشنهاد تم تولد لگو را داریم.شما با حداقل هزینه، تنها با خلاقیت و کمک کودک‌تان می‌توانید یک تولد به یاد ماندنی را با خونه‌های بازی لگو داشته باشید

لگو، بازی محبوب بچه‌ها هست .بخاطر سرگرم کننده بودن و فواید فراوانی که بازی لگو دارد معمولا والدین سعی می‌کنند یک یا چند مدلی از آن را خریداری کرده و کودکان را تشویق به بازی با لگو کنند.(فواید لگو بازی مطلعه نمایید).اگر کودک شما هم از طرفداران لگو بازی هست و دنبال یک ایده تزیین تولد رنگ وارنگ هستید، پیشنهاد تم تولد لگو را داریم.شما با حداقل هزینه، تنها با خلاقیت و کمک کودک‌تان می‌توانید یک تولد به یاد ماندنی را با خونه‌های بازی لگو داشته باشید.در این مطلب یکسری ایده‌هایی برای تهیه کیک تولد و تزیینات تولد، خوراکی و میز غذا برای شما داریم، در انتهای مطلب هم لینک 13 مدل بازی با لگو برای سرگرمی کودکان در جشن تولد با تم لگو قرار داده شده است.

تزیین ورودی تولد تم لگو

تم-تولد-با-لگو

با علامت خوش آمدگویی شروع می‌کنیم.سن و نام کودک‌تان را بر روی صفحه لگو با کمک خانه‌های لگو درست کنید و به کمک گیره و روبان صفحه لگو را به جلوی در ورودی آویزان کنید.می‌توانید عبارت‌های خوش آمد گویی هم داشته باشید.

 

پوشش آبمیوه

تزیین-تولد

پوشش آبمیوه هم درست کردن آن آسان و هم بسیار زیبا و تاثیرگذار است.مقوا را در رنگ‌های مختلف به شکل نواری با طول و عرض اندازه ارتفاع و دور آبمیوه برش بزنید.با نوار چسب دور پاکت آبمیوه بچسبانید.فقط دقت کنید که قبلش نی آن را جدا کردید.

 

پوشش ساندویچ

دکور-تولد

به همین شکل می‌توانید ساندویچهای سرد و یا گرمی درست کنید داخل فویل پیچیده و با کاور لگو مثل مدل بالا دور ساندویچ ها بپیچید.

 

کیک تولد

عکس-کیک-تولد

باز کیک تولد و کلی عکس‌های قشنگ چند عکس برای ایده کیک تولد شکل لگو هست ولی یک روش بسیار ساده هم برای درست کردن کیک خانگی با تم لگو معرفی می‌کنیم.

کیک-خانگی-تولد

وقتی به سادگی می‌توان یک کیک خانگی داشت که در تهیه آن از کودکتان هم کمک گرفته‌اید پس بهتر هست در هزینه‌ها کمی صرفه جویی کنیم.در این ایده شما 3 تا کیک اسفنجی شکل مستطیل درست می‌کنید.روی آن را برش بزنید تا سطح آن صاف شود و با فراستینگ وانیلی که با رنگ‌های خوراکی مخلوط کرده‌اید روی کیک را بپوشانید.در انتها مارشمالو را از وسط نصف کنید و با خلال دندان داخل کیک محکم کنید تا دایره‌های لگو درست شود و روی آنها را با فراستینگ همان رنگ بپوشانید.

 

خوراکی تولد

براونی شکلات لگویی

براونی-شکلات

اگر به فکر درست کردن خوراکی خوشمزه و ساده هستید که بچه‌ها هم دوست داشته باشند، براونی شکلات لگویی فکر خوبی هست.

ابتدا براونی شکلات در قالب بزرگی درست کرده و آنها را به تکه‌های مستطیل شکل برش بزنید.روی آن را با فراستینگ‌های رنگی بپوشانید.برای درست کردن دایره‌های روی خانه لگو از اسمارتیز همان رنگ استفاده کنید.دستور تهیه براونی شکلات و فراستینگ در اینجا می‌توانید، ببینید.

 

کاپ کیک با تزیین لگو شکلاتی

تزیین-کاپ-کیک

با یک قالب لگو می توانید کارهای جالبی داشته باشید.از درست کردن قالب یخ، مداد شمعی لگو که در ادامه مطلب آموزش آن هست تا شکلات های  رنگی لگویی که بر روی کاپ کیک گذاشته و پذیرایی شما را بسیار زیبا می کند.

 

بیسکویت لگویی

تزیین-خوراکی-تولد

برای سرگرم کردن بچه‌ها با خوراکی ها این سینی بیسکویت لگویی را درست کنید.آسان و خوشمزه هست. بیسکویت مدل مستطیلی انتخاب کنید و بر روی آن یک ورق پنیر چدار یا هر پنیر دیگری که دوست دارید، گذاشته و باز دایره‌هایی را با پنیر درست کنید و بر روی آن قرار دهید.

 

ساندویچ تولد مدل لگو

ساندویچ-تولد

این ساندویچ های خانه لگویی را به راحتی می‌توانید درست کنید.دور نان تست را برش بزنید، شکل مستطیل در آورید.جداگانه دایره‌هایی با قالب گرد از نان‌ها درست کرده و آنها را با پنیر خامه‌ای بر روی نان بچسبانید.وسط ساندویج‌ها را هم با هر چیزی که دوست داشتید، می‌توانید پر کنید.مطمئنا کودک شما و میهمانان از این غذای انگشتی زیبا استقبال می‌کنند.

 

تزیین میوه تولد

تزیین-میوه-تولد

یک تزیین میوه لگویی هم کنار بیسکویت‌ها و سایر خوراکی‌ها، میز شما را بسیار رنگارنگ و شاد می‌کند.

 

تزیین میز غذا و غذای محبوب بچه‌ها پیتزا

ایده-تولد

میز غذای شما با پیتزای لگو بسیار زینت بخش می‌شود. هم می‌توانید پیتزا از بیرون سفارش بدهید و یا خودتان به سادگی در منزل تهیه کنید.فقط اگر پیتزا را از بیرون سفارش دادید، بخواهید تا آنرا برش نزنند تا خودتان بتوانید آنها را به این شکل که تعدادی مستطیل با ابعادی که 6 ورق حلقه سوسیس پپرونی(2 ردیف 3 تایی) و تعدادی را هم به شکل مربع که 2 ورق حلقه پپرونی و 4 ورق بر روی آن چیده شود، برش بزنید.

 

تزیین میز غذا

ایده-با-لگوتم-تولدتم-تولد-لگو

تزیین-تولد

در اینجا هم چند ایده برای تزیین میز با لگو داریم.وقتی می‌خواهید آنها را درست کنید حتما کودکتان را هم صدا زده و با هم انجام دهید . اجازه بدهید تا خاطره تولدش را برای همیشه با همکاری در تدارکات آن به یاد داشته باشد.

 

ظرف مایع صابون دستشویی

لگو

دوست دارید یک کار جالب دیگه‌ای هم داشته باشید؟! پس مایع شستشو دستشویی را با لگو پر کنید.

 

هدیه (گیفت تولد)

مداد شمعی با لگو

هدیه-تولد

تولد و مسابقه و بازی همیشه با جایزه‌های کوچکی برای بچه‌های میهمان همراه هست.چه بهتر از اینکه هدیه تولد دوستان کودک شما  کار دست هنرنمایی خود او باشد و مطمئن باشید موقع توزیع جایزه‌ها  کلی احساس غرور و لذت خواهد کرد.ایده‌ای که می‌خواهیم معرفی کنیم یک بسته نقاشی هست که داخل این بسته یک برگه نقاشی رنگ آمیزی همراه با مداد شمعی شکل لگو قرار دارد.

 

روش درست کردن مداد شمعی لگو:

از هر رنگ مداد شمعی چند تایی را جدا کنید.هر رنگ را جداگانه رنده ریز کنید و داخل قالب سیلیکونی شکل لگو بریزید.داخل فر گذاشته تا ذوب شوند بعد از فر خارج کرده و بگذارید خنک شوند و از داخل قالب در آورید.

مداد شمعی لگویی یک ایده عالی  برای رهایی از مداد شمعی های خرد شده و شکسته است.

دستبند ساده لگویی

دستبند ساده

این دستبندها یک ایده خوب برای هدیه تولد به میهمان کوچولوها و دوستان کودکتان هست.آموزش درست کردن دستبند ساده لگویی را اینجا ببینید.

 

کلاه تولد

کلاه-تولد

این هم یک مدل بسیار ساده از کلاه تولد با تم لگو هست.

 

تزیین دیوار

جشن-تولد

کاغذ-رنگی

برای تزیین دیوار شما کارهای زیادی می‌توانید داشته باشید .کمی خلاقیت و حوصله یک تزیین شادی دارید.کاغذهای رنگی مختلف را به شکل مستطیل قیچی کنید و بر روی آن دایره‌هایی بکشید و به دیوار بچسبانید و یا شکل‌هایی با لگو درست کنید و از سقف و یا لوستر همراه با بادکنک‌های رنگی آویزان کنید.

لگو مگنت

لگو-مگنت

لگوهای مگنتی هم یک ایده ساده کاردستی دیگری هست که می‌توانید دورچهارچوب در اتاق و  جاهای دیگر را تزیین کنید.در تصویر  روش آماده کردن این کاردستی واضح هست شما باید آهن رباهایی تهیه کرده و با چسب حرارتی پشت لگو بچسبانید.

بازی تولد با تم لگو

بازی-تولد

سرگرم کردن بچه ها در جشن تولد در کنار تدارکات و تزیینات جشن یکی از دغدغه های شما عزیزان شاید باشد.شید شاد برای شما 13 مدل بازی جالب گروهی با لگو پیشنهاد دارد که مطمئنا جشن تولد شما با این بازی ها جذاب تر خواهد شد.برای این منظور بر روی لینک بازی گروهی با لگو کلیک کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi