مشاهده
3037 +

  بازی ارسالی آنیتا اکحوان 3 ساله در این بازی آموزشی رشته‌های ماکارانی بصورت عمودی داخل اسفنج فرو کردند و نی‌های رنگی را به تکه‌های کوچک قیچی شده و آنیتای عزیز باید نی‌ها را داخل ماکارانی کند. در این بازی آموزشی شما دقت و تمرکز را در کودک‌تان تقویت می‌کنید.مهارت حرکتی ظریف و ماهیچه‌های انگشت در او تقویت می‌شود که بعدا در مداد دست گرفتن و نوشتن کمک می‌کند. شما می‌توانید بازی را به شکل‌های مختلفی داشته باشید، مثلا بخواهید هر رنگ داخل یک رشته ماکارانی باشد که آموزش رنگ‌ها را خواهید داشت یا آموزش توالی منظم و الگویابی را داشته باشید به این صورت که یک الگویی را تعیین کنید "آبی، قرمز، قرمز، زرد" و بخواهید تا طبق این الگو تکه‌های نی را داخل ماکارانی کند.همینطور که کودک‌تان در حال چیدن هس...

 

بازی ارسالی آنیتا اکحوان 3 ساله

بازی-آموزشیدر این بازی آموزشی رشته‌های ماکارانی بصورت عمودی داخل اسفنج فرو کردند و نی‌های رنگی را به تکه‌های کوچک قیچی شده و آنیتای عزیز باید نی‌ها را داخل ماکارانی کند.

در این بازی آموزشی شما دقت و تمرکز را در کودک‌تان تقویت می‌کنید.مهارت حرکتی ظریف و ماهیچه‌های انگشت در او تقویت می‌شود که بعدا در مداد دست گرفتن و نوشتن کمک می‌کند.

شما می‌توانید بازی را به شکل‌های مختلفی داشته باشید، مثلا بخواهید هر رنگ داخل یک رشته ماکارانی باشد که آموزش رنگ‌ها را خواهید داشت یا آموزش توالی منظم و الگویابی را داشته باشید به این صورت که یک الگویی را تعیین کنید “آبی، قرمز، قرمز، زرد” و بخواهید تا طبق این الگو تکه‌های نی را داخل ماکارانی کند.همینطور که کودک‌تان در حال چیدن هست، بخواهید با صدای بلند شمارش داشته باشد. آموزش بلند‌تر، کوتاهتر و مساوی را با شکل چیدن‌های مختلف هم دارید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi