مشاهده
9685 +

تم تولد بستنی تم تولد بستنی یک ایده عالی برای فصل تابستان هست ولی بخاطر اینکه بستنی را همه دوست دارند چرا که نه تو همه فصل‌ها امتحان نکنید. مطمئنا وقتی اسم بستنی و تزیینات کاردستی را با بستنی به کودک‌تان پیشنهاد بدهید میگه هورا بستنی!! تم تولد بستنی مثل طعم شیرین و خوشمزه بستنی شادی و انرژی را به جشن تولد کودک شما خواهد آورد. حتما در مراحل کار از کودکتان کمک بگیرید و اجازه بدهید یک خاطره به یادماندنی با خلاقیت و همکاری کودک خود داشته باشید. تم تولد بستنی با کارت دعوت تولد اول از همه اگر تصمیم دارید کارت دعوت برای تم تولد بستنی درست کنید پس یکسری مقوا و کاغذ رنگی گرفته و همراه کودک‌تان این کارت‌های زیبا را درست کنید هر چه متن شما بیشتر باشد اسکوپ‌های بستنی را بزرگتر و بیشتر درست کنید. ک...

تم تولد بستنی

تم تولد بستنی یک ایده عالی برای فصل تابستان هست ولی بخاطر اینکه بستنی را همه دوست دارند چرا که نه تو همه فصل‌ها امتحان نکنید. مطمئنا وقتی اسم بستنی و تزیینات کاردستی را با بستنی به کودک‌تان پیشنهاد بدهید میگه هورا بستنی!! تم تولد بستنی مثل طعم شیرین و خوشمزه بستنی شادی و انرژی را به جشن تولد کودک شما خواهد آورد. حتما در مراحل کار از کودکتان کمک بگیرید و اجازه بدهید یک خاطره به یادماندنی با خلاقیت و همکاری کودک خود داشته باشید.

تم تولد بستنی با کارت دعوت تولد

کارت-دعوت-تولد

اول از همه اگر تصمیم دارید کارت دعوت برای تم تولد بستنی درست کنید پس یکسری مقوا و کاغذ رنگی گرفته و همراه کودک‌تان این کارت‌های زیبا را درست کنید هر چه متن شما بیشتر باشد اسکوپ‌های بستنی را بزرگتر و بیشتر درست کنید.

کلاه تولد

ایده برای کلاه تولد با تم بستنی

کلاه-تولد

تزیین تولد با کاردستی

همیشه متناسب با تم تولد تزییناتی برای جشن تولد انجام میشود. در تم تولد بستنی با کاغذ رنگی قهوه‌ای مدل قیف درست کنید، بادکنکهای رنگی را باد کرده و داخل قیف قرار دهید.ایده‌های زیادی با بادکنک و کاغذ رنگی می‌توانید برای تم تولد بستنی درست کنید.فیلم آموزش کاردستی بستنی بادکنکی را در انتهای مطلب ببینید.

تزیین-جشن-تولد

تزیینات-تولد

بادکنک-تولد

تزیین-تولد

کیک با تم تولد بستنی

برای کیک تولد مثل همیشه ما دو مدل کیک آماده و کیک‌های خانگی را پیشنهاد می‌دهیم.

کیک-تولد

برای این کیک‌ شما سه کیک با قالب گرد درست می‌کنید و کنار هم می‌چینید و بقیه هم دیگه تزیین با خامه‌های رنگی و آخر هم یک قیف بستنی انتهای آن هست.

کیک-خانگی-تولد

با هر طعمی که دوست دارید یک کیک بزرگ آماده کرده و آنرا تزیین کنید.چند کاپ کیک هم داخل قیف بستنی جداگانه درست کرده و روی آنرا تزیین کنید و کنار کیک بزرگ بچسبانید.

کیک-خانگی

استفاده از کاپ کیک تولد هم برای بچه‌ها آسان و هم زیبایی و قشنگی خاصی به میز کیک تولد شما می‌دهد می‌توانید کاپ کیک ها را جداگانه هم دور کیک تولد بچینید. درست کردن کاپ کیک قیفی مثل کاپ کیک معمولی هست فقط شما باید مایع کاپ کیک را به جای قالب کاپ کیک داخل قیف بستنی بریزید.برای نگه داشتن قیف‌ها بصورت ایستاده داخل فر می‌توانید مطلب کیک براوانی کریسمس را ببینید. در آخر هم روی کاپ کیک را با خامه و اسمارتیز مدل بستنی تزیین کنید.

در زیر چند مدل تزیین کاپ کیک قیفی را می‌بینید.

کاپ-کیک-قیفی

به جای قیف می‌توانید کاپ کیک تولد را داخل لیوان بستنی هم درست کنید و مدل بستنی آنرا تزیین کنید.

کاپ-کیک-تولد

چون استفاده از کاپ کیک در تولد ریخت و پاش کمتری داشته و راحت‌تر خصوصا بچه‌ها می‌خورند از طرفی تزیین میز تولد شما را زیبا می‌کند برای همین ما پیشنهاد می‌کنیم حتما در تم تولد بستنی از ایده کاپ کیک استفاده کنید.در تصویر زیر سه کاپ کیک معمولی کنار هم چیده شده و روی آن با خامه‌های رنگی تزیین شده و در انتها هم یک قیف بستنی هست.به تعداد سن کودک‌تان می‌توانید این کاپ کیک‌های گرد را کنار هم بچینید و روی آن شمع بگذارید.

کاپ-کیک-بستنی

تزیین میز تولد

برای تزیین میز پذیرایی ظرف‌های کاسه‌ای یک شکل را ردیفی و ستونی کنار هم بچینید و داخل هر ظرف را مدل‌های مختلف شکلات، آبنبات و میوه‌های خرد شده … بریزید و کنار آن هم کاسه‌های یکبار مصرف کوچک مدل بستنی لیوانی و یا قیف بستنی بگذارید. برای جالب‌تر شدن کار بر روی هر ظرف یک برچسب بزنید و اسم خوراکی و یا میوه را بنویسید. حالا میز سفارش بستنی شما آماده هست.

تم-تولد

عکس تولد

برای عکس تولد هم روی یک مقوای بزرگ را کاغذ رنگی بچسبانید  و شکل بستنی با چند اسکوپ درست کنید.حالا یک یا چند‌ تایی از اسکوپ‌ها را به اندازه دور سر کودک‌تان برش بزنید.با قرار دادن سر کودکتان و دوستانش داخل فضاهای خالی عکس‌ تولد خلاقانه داشته باشید.

عکس-تولد

بسته بندی هدیه تولد میهمانها

آب نبات و خوراکی های ریز را داخل قیف بستنی بریزید و در آنرا با سلفون بسته و یک بسته هدیه زیبا برای بچه‌ها مناسب برای تم تولد بستنی داشته باشید.

هدیه-تولد

آخر هم مثل همیشه ایده کار هنری نقاشی کودکتان با رنگ انگشتی و یک یادگاری خاطره انگیز از مراحل رشد با کف پای کودک دلبندتان را پیشنهاد می‌کنیم.

نقاشی-کف-پا

ایده بیشتر

تم-تولد-بستنی

تم تولدهای  بیشتری در سایت شید شاد ببینید.

فیلم کاردستی بستنی بادکنکی در زیر ببینید:

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi