مشاهده
3676 +

می‌خواهیم یک عروسک قلب با جوراب آموزش بدهیم که بسیار ساده و بدون نیاز به دوخت و دوز هست. یک کاردستی زیبا دارید که با درست کردن آن لحظات شادی را در کنار کودک‌تان دارید و هم در انتها نمایش عروسکی که کودک شما با این جوراب قلبی دارد

می‌خواهیم یک عروسک قلب با جوراب آموزش بدهیم که بسیار ساده و بدون نیاز به دوخت و دوز هست. یک کاردستی زیبا دارید که با درست کردن آن لحظات شادی را در کنار کودک‌تان دارید و هم در انتها  نمایش عروسکی که کودک شما با این جوراب قلبی دارد  یک ایده برای هدیه ولنتاین به پدر، مادر، پدر بزرگ، مادربزرگ و یا هر کس دیگری هست که دوستش دارد. از همه مهمتر اینکه کودک شما یاد می‌گیرد که برای هدیه دادن حتما لازم نیست به فروشگاه برود و با روش‌های خلاقانه می‌تواند با کار دست خودش دیگران را خوشحال کند.

عروسک-با-جوراب

چه نیاز دارید:

مقوای کلفت, نخ کاموا, پارچه‌های خرد شده, چسب مایع و قیچی و گیره کاغذ

روش درست کردن کاردستی عروسک قلب با جوراب:

  • ابتدا شکل قلب بر روی مقوا کشیده و دور آنرا برش بزنید.
  • مقوای قلب را داخل جوراب بکنید و با گیره کاغذ محکم کنید.

کاردستی-با-جوراب

  • با خرده‌های پارچه دهان، چشم و هر چیز دیگری که دوست دارید برای عروسک درست کنید و بر روی جوراب بچسباننید.
  • تمام عروسک قلب شما آماده است.

حالا وقت نمایش و نقش آفرینی با این عروسک قلبی هست.با خلق نقش‌های مختلف اجازه بدهید تا کودکان وارد دنیای تخیلات شده و یک روش عالی برای خلاقیت و تقویت قوه تخیل کودکان بازی‌های نمایشی است.

در انتها با این کاردستی عروسک قلب کار دست کودک‌تان به او این نکته را یاد بدهید که برای نشان دادن علاقه‌اش حتما لازم نیست به دنبال خرید هدیه باشد بلکه آنچه که اهمیت دارد عشق و علاقه‌ای هست که در حین انجام کاردستی و شوقی که برای تقدیم کردن آن داشته است.

نمایش-عروسکی

ایده های بیشتری از عروسک با جوراب را ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه