مشاهده
17549 +

کاردستی حالات چهره بازی ارسالی حانيه احمدی سه سال و چهار ماه حانیه در این بازی و کاردستی با حالات چهره و هیجانات آشنا شده است.شاید تجربه کرده باشد که وقتی خوشحال هستید و می‌خندید کودک‌تان هم در کنار شما دست بزند و وقتی هم که ناراحت و پریشان باشید باز با شما شادی و خوشحالی کند.با این کاردستی شما به کودک‌تان کمک می‌کنید تا با احساسات خودش ارتباط برقرار کند و بتواند احساسات دیگران را هم بهتر درک کند.همدلی کردن را کودک شما یاد می‌گیرد. مادر حانیه عزیز قسمتی از چهره را با حالات مختلف کشیده است و نیمی دیگر از چهره را هم جدا بر روی کاغذی دیگر کشیده.اول از همه با پرسیدن نوع حس بازی را شروع کردند و بعد حانیه باید شکل‌ها را کامل می‌کرد و نیمه چهره را با چسب می چسباند. در مورد حالات مختلف غمگینی،...

کاردستی حالات چهره

بازی ارسالی حانيه احمدی سه سال و چهار ماه

حانیه در این بازی و کاردستی با حالات چهره و هیجانات آشنا شده است.شاید تجربه کرده باشد که وقتی خوشحال هستید و می‌خندید کودک‌تان هم در کنار شما دست بزند و وقتی هم که ناراحت و پریشان باشید باز با شما شادی و خوشحالی کند.با این کاردستی شما به کودک‌تان کمک می‌کنید تا با احساسات خودش ارتباط برقرار کند و بتواند احساسات دیگران را هم بهتر درک کند.همدلی کردن را کودک شما یاد می‌گیرد.

مادر حانیه عزیز قسمتی از چهره را با حالات مختلف کشیده است و نیمی دیگر از چهره را هم جدا بر روی کاغذی دیگر کشیده.اول از همه با پرسیدن نوع حس بازی را شروع کردند و بعد حانیه باید شکل‌ها را کامل می‌کرد و نیمه چهره را با چسب می چسباند.

در مورد حالات مختلف غمگینی، شادی، عصبانیت، ترس… با کودکتان صحبت کنید و در مورد اینکه هر کدام از این احساسات در چه زمانی بروز می‌کند.این بازی باعث تقویت هوش هیجانی شده و مهارت های روابط اجتماعی را رشد می دهد.

برای آشنایی بیشتر بازی شناخت احساسات را ببینید.

وقتی چشم‌ها درشت شده و دهان باز هست، شخص از چیزی ترسیده است یا تعجب کرده است. وقتی شخصی عصبانی هست ابروهایش به پایین افتاده است. شخص خواب آلود خمیازه می‌کشد…

ازکودکتان بخواهید تا ادای حالات چهره مختلف را در بیاورد.مثلا اگر شما الان به او یک بستنی بدهید یا اگر عروسک خرسی‌اش را گم کند چهره‌اش چه تغییری دارد؟؟

[ratings]

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi