مشاهده
15388 +

تم تولد پسرانه  اگر کودک پسر شما عاشق تراکتور، بولدوزر، کامیون و ماشین‌های سنگین هست پس با تم تولد پیشنهادی ما می‌توانید یک جشن تولد هیجان انگیزی برایش تدارک ببینید.یکسری ایده و عکس  تزیین کیک و میز پذیرایی برای شما جمع کرده‌ایم که بسیار ساده ولی شیک و جذاب هستند و یک جشن تولد دوست داشتنی و زیبایی را خواهید داشت که مطمئنا محبوب اکثر پسر بچه ها خواهد بود. کیک با تم تولد پسرانه درست کردن این کیک بولدوزر خیلی آسان و ظاهری فریبنده دارد.فقط کافی هست یک طبقه کیک مستطیلی و روی آن یک طبقه کیک مستطیل دیگر در سایز کوچکتر درست کنید.بقیه‌اش تزیین آن هست.ایده این کیک از شکلات کیت کت آمده هست زنجیره آن را با شکلات کیت کت درست کنید برای تیغه جلویی در یک مدل از نیمه یک تخم مرغ شانسی استفاده کرد...

تم تولد پسرانه

 اگر کودک پسر شما عاشق تراکتور، بولدوزر، کامیون و ماشین‌های سنگین هست پس با تم تولد پیشنهادی ما می‌توانید یک جشن تولد هیجان انگیزی برایش تدارک ببینید.یکسری ایده و عکس  تزیین کیک و میز پذیرایی برای شما جمع کرده‌ایم که بسیار ساده ولی شیک و جذاب هستند و یک جشن تولد دوست داشتنی و زیبایی را خواهید داشت که مطمئنا محبوب اکثر پسر بچه ها خواهد بود.

کیک با تم تولد پسرانه

کیک-خانگی-ماشین

درست کردن این کیک بولدوزر خیلی آسان و ظاهری فریبنده دارد.فقط کافی هست یک طبقه کیک مستطیلی و روی آن یک طبقه کیک مستطیل دیگر در سایز کوچکتر درست کنید.بقیه‌اش تزیین آن هست.ایده این کیک از شکلات کیت کت آمده هست زنجیره آن را با شکلات کیت کت درست کنید برای تیغه جلویی در یک مدل از نیمه یک تخم مرغ شانسی استفاده کردیم و مدل دیگه هم یک تخته شکلات صاف هست.اهرم‌های تیغه و دودکش هم شکلات انگشتی باراکا را از نیمه نصف کنید و داخل کیک فرو کنید. داخل تیغه از شکلات سنگی پر کنید.روکش بولدوزر با خمیر فوندانت زرد پوشش بدهید و بقیه‌اش هم خرده کاری و تزیین چراغ‌ها با اسمارتیز.. هست.

 

یک تولد پسرانه

کیک کامیون تقریبا شبیه کیک بولدوزر هست.طبقات مستطیلی در سایز بزرگ تا کوچک را روی هم بچینید و با روکش خمیر فوندانت آنرا بپوشانید.کمی هم خرده کیک شکلاتی روی کامیون به عنوان خاک بریزید.

 

کیک-تولد شکلاتی

تم-تولد-پسرانه

کیک ساده شکلاتی درست کرده و کمی روی آن را کنده تا صحنه خاک برداری درست.با ماشین اسباب بازی‌های کوچولو آنرا تزیین کنید.

 

تم-پسرانه

این هم ایده استفاده از رنگ زرد و مشکی برای تزیین میز 

 

کاردستی-تولد

حتما فراموش نکنید که یک کاردستی و کار هنری از کود‌تان از قبل در زمینه تم تولد آماده کنید.

 

نقاشی-کف-پا

در اینجا چند ایده ماشین‌های سنگین با نقاشی کف پا کودک هست که ایده بگیرید و یک یادگاری خاطره انگیزی داشته باشید.و بر روی میز تولد اثر هنری کودکتان را قرار بدهید.

 

بازی-جشن-تولد

بازی و سرگرم کردن پسر بچه‌ها دراین تم تولد خیلی آسان هست با نوار چسب یک جاده درست کنید با تقاطع و پیچ در پیچ جعبه خالی‌ها را هم به عنوان تونل وسط جاده بذارید و با کاغذ رنگی سر تقاطع‌ها چراغ راهنمایی درست کنید و تمام حالا ماشین بازی‌ها و کامیون را تو پارکینگ بچینید و بقیه‌اش دیگه به عهده بچه‌ها بذارید تا یک سرگرمی جالب در جشن تولد داشته باشند.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi