مشاهده
13482 +

سرگرمی آموزشی جالب که با کمی خلاقیت و وسایل ساده شما می‌توانید در منزل برای کودکتان فراهم کنید. بازی ارسالی دوقلوهای عزیز امیر علی و امیر محمد جعفری مهر سه سال و چهار ماهه با ایده از سایت شید شاد برای ما فرستاده‌اند.توپ‌های پنبه‌ای پخته شده و آموزش مفاهیم علمی، ریاضی، آشپزی و مهارت حرکتی ظریف. یک سرگرمی آموزشی با غلتاندن توپ‌های پنبه‌ای در خمیر رنگی و بعد پختن و خرد کردن آنها با چکش که می‌توانید آموزش آن را در مطلب بازی اعداد با توپ پنبه‌ای پخته ببینید. شما والدین با فراهم کردن شرایط مناسب می‌توانید به کسب مهارت‌های جدید از طریق بازی به کودک‌تان کمک کنید.فقط پر کردن اوقات فراغت کودکان مهم نیست بلکه باید بطور غیر مستقیم با بازی کردن کمک به رشد خلاقیت و تفکر خلاق در کودکان شوید. مثل همیشه شع...

سرگرمی آموزشی جالب که با کمی خلاقیت و وسایل ساده شما می‌توانید در منزل برای کودکتان فراهم کنید.

بازی ارسالی دوقلوهای عزیز امیر علی و امیر محمد جعفری مهر سه سال و چهار ماهه با ایده از سایت شید شاد برای ما فرستاده‌اند.توپ‌های پنبه‌ای پخته شده و آموزش مفاهیم علمی، ریاضی، آشپزی و مهارت حرکتی ظریف. یک سرگرمی آموزشی با غلتاندن توپ‌های پنبه‌ای در خمیر رنگی و بعد پختن و خرد کردن آنها با چکش که می‌توانید آموزش آن را در مطلب بازی اعداد با توپ پنبه‌ای پخته ببینید.

شما والدین با فراهم کردن شرایط مناسب می‌توانید به کسب مهارت‌های جدید از طریق بازی به کودک‌تان کمک کنید.فقط پر کردن اوقات فراغت کودکان مهم نیست بلکه باید بطور غیر مستقیم با بازی کردن کمک به رشد خلاقیت و تفکر خلاق در کودکان شوید. مثل همیشه شعار شید شاد بازی بهترین روش آموزشی غیر مستقیم و جذاب برای کودکان” است.پس حتما برای کودکتان وقت بگذارید و شما هم لحظات شادی را با در کنار هم بودن داشته باشید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi