مشاهده
6436 +

تم تولد رنگارنگ با ترافل های رنگی (sprinkle) شاید اول اگر بشنویم یک تولدی با تم ترافل کمی بخندیم ولی اگر ایده آنرا با کودکتان مطرح کنید با استقبال زیادی روبرو می‌شوید خصوصا برای دختر کوچولوی شما که کلی تزیینات گل سر و گل لباس با ترافل می‌توانید درست کنید از طرفی یک تزیینی شاد از میز پذیرایی و کیک تولد، کاپ کیک، بستنی، دونات و خیلی کارهای زیبای دیگری با ترافل می‌توانید، داشته باشید.یک ایده از تم تولد که در همه مراحل آن کودکتان می‌تواند به شما کمک کند زیرا تنها پاشیدن هست و تمام.در زیر چند ایده به شما معرفی می‌کنیم.با ترافل‌های رنگارنگ شادی را به جشن تولدتان بیاورید. تزیین گل سر و گل سینه و تابلو با ترافل های رنگی یک تعداد دگمه، پارچه نمد، لاک بی رنگ ، ترافل های رنگی و اسپری چسب نیاز است. ا...

تم تولد رنگارنگ با ترافل های رنگی (sprinkle)

شاید اول اگر بشنویم یک تولدی با تم ترافل کمی بخندیم ولی اگر ایده آنرا با کودکتان مطرح کنید با استقبال زیادی روبرو می‌شوید خصوصا برای دختر کوچولوی شما که کلی تزیینات گل سر و گل لباس با ترافل می‌توانید درست کنید از طرفی یک تزیینی شاد از میز پذیرایی و کیک تولد، کاپ کیک، بستنی، دونات و خیلی کارهای زیبای دیگری با ترافل می‌توانید، داشته باشید.یک ایده از تم تولد که در همه مراحل آن کودکتان می‌تواند به شما کمک کند زیرا تنها پاشیدن هست و تمام.در زیر چند ایده به شما معرفی می‌کنیم.با ترافل‌های رنگارنگ شادی را به جشن تولدتان بیاورید.

تزیین گل سر و گل سینه و تابلو با ترافل های رنگی

تزیین-گل-سر

تم-تولد-کودک

یک تعداد دگمه، پارچه نمد، لاک بی رنگ ، ترافل های رنگی و اسپری چسب نیاز است.

ابتدا 2 لایه از اسپری را بر روی دگمه بزنید و ترافل های رنگی را بر روی دگمه بپاشید.(یک ظرف زیر دگمه قرار دهید تا اضافی ترافل ها برای استفاده مجدد داخل آن بریزد).اجازه دهید چسب برای چند ساعتی خشک شود(حتی اگر لازم بود شب تا صبح).چند لایه ار لاک بی رنگ را بر روی ترافل ها بزنید.حتما همه ترافل ها را با لاک بپوشانید و هیچ دونه‌ای نچسبیده باقی نماند.دگمه را وسط گل سینه و گل سر که با نمد درست کرده‌اید بچسبانید.

اگر در نظر داشتید که هدیه‌ای برای بچه‌ها در تولد تهیه کنید، گل سر و گل سینه با تزیین ترافل یک یادگاری زیبایی است.

تولد-کودک

برای درست کردن تابلو دیگر مرحله لاک نیاز نیست فقط سطح قاب را اسپری چسب زده و همه جای آن را با ترافل بپوشانید.حالا یک عکس یادگاری از کودک‌تان داخل قاب بگذارید تا زینت بخش میز اتاق شما باشد.

تزیین عدد روی کیک

کیک-ترافل

برای درست کردن تزیین با ترافل های رنگی بر روی کیک ابتدا یک ورق روغنی بر روی میز قرار داده و عدد، شکل، حروف .. را بر روی آن طراحی کنید.با کمک قیف که از شکلات آب شده پر شده، نقشتان را پر کنید.وقتی هنوز کاملا خشک نشده است ترافل‌های رنگی را بر روی آن پخش کنید و صبر کنید تا سفت شود از کاغذ جدا کرده و برای تزیین بر روی کیک استفاده کنید.

کاردستی با ترافل رنگی

اسفنج‌های تزیین شده با ترافل رنگی

تزیین-تولد

ابتدا اسفنج‌ ها را به شکل دلخواه در آورده و برش بزنید.یک طرف آنرا چسب سفید زده و ترافل‌ها را همه جای آن پخش کنید تا پر شود یک روز کامل صبر کنید تا خشک شود .بعد طرف دیگر اسفنج و به همین صورت مراحل را برای همه قسمت‌ها تکرار کنید.

می‌توانید گوشه‌های اسفنج را سوراخ کنید و با یک نخ کلفت یا طناب به هم وصل کرده و یک ریسه تزیین تولد با ترافل های رنگی از حروف اسم کودکتان داشته باشید، می‌توان برای کلاه تولد و یا تزیین کادوی هدیه تولد استفاده کنید.

نی های پر شده با ترافل

هدیه-تولد

اگر برای جشن تولد کودک‌تان مسابقه و بازی هایی برای سرگرمی بچه‌ها در نظر داشته باشید حتما فکر یک هدیه کوچک به عنوان یادگاری هستید.می‌توان این هدیه متناسب با تم تولد ترافل یک هدیه رنگارنگ و شادی باشد.

ابتدا یکسری نی‌های بی رنگ کلفت تهیه کنید.یک سر نی را با منگنه ببندید و از سر باز نی داخل آنرا با ترافل های رنگی و یا کاغذ رنگی‌های ریز خرد شده پر کنید.وقتی داخل نی پر شد سر باز نی را با منگنه ببندید، دو سر آنرا چسب زده و داخل ظرف پر شده با اکلیل بچرخانید تا همه جای آن اکلیلی شود.

ایده های دیگر با ترافل رنگارنگ

کیک-تولد-ترافل

تزیین کیک با ترافل رنگی و توپ های شکلاتی

تزیین-کیک-تولد

تزیین-با-ترافل-رنگی

پاپ کورن خوراکی محبوب بچه ها در تولد هست با کمی تزیین ترافل رنگی بسیار زیبا و جذاب می‌شوند. انواع میوه آغشته به شکلات و ترافل رنگی در کنار سایر تنقلات ایده‌ای راحت و البته شیک است.شکلات را به روش بن ماری آب کنید و انواع میو‌ه‌های خرد شده، بیسکویت، چوب شور و تنقلات دیگر را در شکلات آب شده بزنید و با ترافل رنگی بپوشانید و اجازه بدهید تا سفت و خنک شود.

تزیین-تولد-کودک

برای تولد کودک بهترین نوشیدنی شیر هست برای تزیین لبه لیوان با ترافل ابتدا کمی آب و شکر را با هم ترکیب کرده و بر روی لبه لیوان بمالید بعد لیوان را وارونه در ظرفی که با ترافل های رنگی پر شده فرو کرده و بر گردانید و داخل لیوان‌ها را با شیر پر کنید.ژله‌های قالبی و یا هر دسر دیگری که تهیه کردید را آخر سر با ترافل رنگی تزبین کنید.

تولد-کودک-شاد

مدل های مختلفی از بستنی یخی خانگی یا کاپ کیک درست کنید و با ترافل رنگی تزیین کنید.

بستنی-با-ترافل

تزیین-با-ترافل

ترافل-رنگی

شکلات آب شده در قاشق و تزیین با ترافل یک دسر خوشمزه مناسب میهمانی وهست زیرا بچه‌ها می‌توانند به راحتی دست بگیرند و هیچ ریخت و پاشی ندارد.
جشن-تولد

بادکنک های پر شده با کاغذ رنگی

بادکنک-تولد

مقداری دستمال کاغذی رنگی یا کاغذ رنگی در رنگ های مختلف را ریز خرد کنید. آنها را چند تا بزنید و از دهانه بادکنک به داخل آن فشار دهید تا ته بادکنک قرار بگیرند.بادکنک‌ها را با گاز هلیوم پر کنید.

تزیین-بادکنک-تولد

کلاه تولد رنگارنگ

کلاه-تولد-رنگارنگ

کلاه-تولد

تزیین گلدان و جا شمعی با ترافل های رنگی

تزیینات-تولد

حتما لازم نیست تدارک جشن و میهمانی ها خیلی سخت و پر هزینه باشد فقط با کمی خلاقیت و سادگی می‌توان متفاوت و زیبا کار کرد.

تم تولد دخترانه بیشتری را ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi