مشاهده
3967 +

کاردستی چادر بازی با روزنامه اگر قصد دارید از روزنامه‌های اضافی خلاص شوید یک کاردستی آموزشی سرگرم کننده با روزنامه را برای شما دوستان شید شادی داریم.همانطور که می‌دانید کاردستی یک راه برای سرگرم کردن کودکان و افزایش خلاقیت و نبوغ است.در کاردستی چادر بازی با روزنامه کودک شما یاد می‌گیرد که با وسایل دور ریختنی می‌توان بازی‌های خلاقانه داشت از طرفی یک فضای تخیلی برای کودکتان فراهم کرده‌اید. بچه‌ها عاشق فضاهای کنج و کم جا مثل چادر بازی برای سرگرم شدن با بازی‌های تخیلی هستند. چه نیاز دارید: طرز درست کردن کاردستی چادر بازی با روزنامه: با توجه به سن و توانمندی کودک‌تان همه مراحل را یا به تنهایی یا با کمک شما می‌تواند انجام دهد. دو ورق روزنامه را روی زمین پهن کنید و از گوشه آن شر...

کاردستی چادر بازی با روزنامه

اگر قصد دارید از روزنامه‌های اضافی خلاص شوید یک کاردستی آموزشی سرگرم کننده با روزنامه را برای شما دوستان شید شادی داریم.همانطور که می‌دانید کاردستی یک راه برای سرگرم کردن کودکان و افزایش خلاقیت و نبوغ است.در کاردستی چادر بازی با روزنامه کودک شما یاد می‌گیرد که با وسایل دور ریختنی می‌توان بازی‌های خلاقانه داشت از طرفی یک فضای تخیلی برای کودکتان فراهم کرده‌اید. بچه‌ها عاشق فضاهای کنج و کم جا مثل چادر بازی برای سرگرم شدن با بازی‌های تخیلی هستند.

چه نیاز دارید:

  • روزنامه
  • نوار چسب

طرز درست کردن کاردستی چادر بازی با روزنامه:

با توجه به سن و توانمندی کودک‌تان همه مراحل را یا به تنهایی یا با کمک شما می‌تواند انجام دهد.

  • دو ورق روزنامه را روی زمین پهن کنید و از گوشه آن شروع به تا کردن کنید.(هر چه رول محکم‌تر باشد دوام بیشتری دارد).
  • انتهای آن را با نوار چسب وصل کنید.

کاردستی-

  • هر چند تا که توانستید از این رول‌ها درست کنید.خیلی ایده‌آل 48 تا هست ولی تا 24 تا هم پایه چادر قابل انجام هست.

چادر-بازی

  • وقتی همه رول‌ها را درست کردید باید شکل مثلث درست کنید.دو سر رول را با چسب یا منگنه بهم وصل کنید تا شکل یک مثلث درست شود.هر چند تا مثلث که توانستید با رول‌ها درست کنید.

چادر-بازی-با-روزنامه

  • در آخر مثلث‌ها را مانند تصویر به هم وصل کنید تا پایه‌های چادر درست شود.سایز آن بستگی به تعداد مثلث‌ها دارد.(با چسب زدن و منگنه کردن اضافه، مطمئن شوید که بنای شما محکم بهم وصل شده است).

کاردستی-چادر

  • یک پارچه یا پتو بر روی سقف انداخته و تمام!! بقیه‌اش دیگر بازی و تخیل پردازی کودکتان است.

یک فعالیت سرگرم کننده که کودک شما از انجام آن لذت می‌برد و از اینکه در خانه بازی که خودش درست کرده به بازی مشغول شود، کلی حس غرور و خرسندی برای کودک شما به همراه دارد.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi