مشاهده
2648 +

  من چی بپوشم؟؟ این یک سوال رایج است که ممکن است بارها از زبان کودک خود شنیده باشید. آیا برای او مهم است که چه لباس هایی بپوشد؟ علاوه بر اینکه کودکان نظرات خود را در مورد نحوه پوشش دارند ،تصمیم گیری برای آنکه چه لباسی را در چه فصلی بپوشند، نیاز به کمک والدین دارد. ما امروز در یک فعایت شاد و همچنین کمک کننده به شما و کودک دلبندتان یک روش ساده برای جداسازی لباس ها را آموزش خواهیم داد که حاصل آن می تواند کسب استقلال برای فرزند با هوش شما باشد. این آموزش ها بخشی از روند رشد کودک شما است البته ممکن است شما نیز برای سامان دهی به کمد لباس های خودتان به آن نیاز داشته باشید.     لوازم مورد نیاز:   کارهایی که باید انجام دهید: به وسیله انتهای بطری به تعدادی که دایره نیا...

 

من چی بپوشم؟؟ این یک سوال رایج است که ممکن است بارها از زبان کودک خود شنیده باشید. آیا برای او مهم است که چه لباس هایی بپوشد؟ علاوه بر اینکه کودکان نظرات خود را در مورد نحوه پوشش دارند ،تصمیم گیری برای آنکه چه لباسی را در چه فصلی بپوشند، نیاز به کمک والدین دارد. ما امروز در یک فعایت شاد و همچنین کمک کننده به شما و کودک دلبندتان یک روش ساده برای جداسازی لباس ها را آموزش خواهیم داد که حاصل آن می تواند کسب استقلال برای فرزند با هوش شما باشد.

این آموزش ها بخشی از روند رشد کودک شما است البته ممکن است شما نیز برای سامان دهی به کمد لباس های خودتان به آن نیاز داشته باشید.

 

 

لوازم مورد نیاز:

  • ربان
  • سوراخ کن
  • بطری با انتهای گرد
  • مقوای قرمز و آبی
  • ماژیک

 

کارهایی که باید انجام دهید:

  1. به وسیله انتهای بطری به تعدادی که دایره نیاز دارید روی مقواهای قرمز و آبی بکشید .
  2. روی دایره های قرمز بنویسید گرم و روی دایره های آبی بنویسید سرد، به کودک خود توضیح دهید که دایره های قرمز برای روزهای گرم و دایره های آبی برای روزهای سرد است.
  3. حالا دایره‌ها را ببرید و بوسیله سوراخ کن ،بالای دایره‌ها را سوراخ کنید.
  4. ربان ها را درون سوراخ ها کنید و هر کدام را به گردن رخت اویز ببندید.
  5. هر لباس را به دایره مناسب آن(گرم یا سرد) وصل کنید.
  6.  زمان کافی برای این کار ندارید؟ مشکلی نیست ، می توانید ربان آبی برای روز های سرد و ربان قرمز برای روزهای گرم را بالای آویز رخت ببندید.

یادگیری مهارت هایی مانند این فعالیت که مراقبت از خود را به کودکان آموزش میدهد، بخش عمده ای از رشد کودکان را در بر میگیرد. این یک شروع بزرگ برای یک کودک است که بتواند خودش وبدون کمک دیگران  لباس بپوشد.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi