مشاهده
3707 +

اوریگامی با دستمال اوریگامی با دستمال کار ارسالی بنیامین شمشیری سه ساله اگر قصد دارید کودکتان را با هنر اوریگامی آشنا کنید ایده تا کردن دستمال‌های رنگی به سبک اوریگامی کار ارسالی بنیامین عزیز برای شروع آموزش بسیار خلاقانه و ساده هست. همانطور که قبلا در شید شاد در مورد فواید اوریگامی صحبت شد، هنر تا کردن کاغذ به شکل‌های هندسی متفاوت یک فعالیت سرگرم کننده‌ای در جهت پرورش خلاقیت و شکوفایی ذهن کودکان است. شاید در شروع هنر اوریگامی دنبال کردن دستور العمل‌ها خصوصا برای کودکان خردسال کمی سخت و خسته کننده باشد برای همین مادر خلاق ما با کشیدن شکل‌های مختلف بر روی مقوا از بنیامین عزیز خواسته است با تا کردن دستمال‌های رنگی شکل‌ها را درست کرده و آنها را در سر جای خودش قرار بدهد....

اوریگامی با دستمال

اوریگامی با دستمال کار ارسالی بنیامین شمشیری سه ساله

اگر قصد دارید کودکتان را با هنر اوریگامی آشنا کنید ایده تا کردن دستمال‌های رنگی به سبک اوریگامی کار ارسالی بنیامین عزیز برای شروع آموزش بسیار خلاقانه و ساده هست. همانطور که قبلا در شید شاد در مورد فواید اوریگامی صحبت شد، هنر تا کردن کاغذ به شکل‌های هندسی متفاوت یک فعالیت سرگرم کننده‌ای در جهت پرورش خلاقیت و شکوفایی ذهن کودکان است.

شاید در شروع هنر اوریگامی دنبال کردن دستور العمل‌ها خصوصا برای کودکان خردسال کمی سخت و خسته کننده باشد برای همین مادر خلاق ما با کشیدن شکل‌های مختلف بر روی مقوا از بنیامین عزیز خواسته است با تا کردن دستمال‌های رنگی شکل‌ها را درست کرده و آنها را در سر جای خودش قرار بدهد. اوریگامی با دستمال یک پازل جا گذاری که خود کودک باید شکل‌ها را با تا کردن درست کند.

اریگامی-کاردستی

در این بازی شما چندین هدف را دنبال می‌کنید هم مهارت حرکتی ظریف در کودک شما تقویت می‌شود که برای سایر فعالیت‌ها مثل مداد دست گرفتن یا قفل در را باز و بسته کردن و بستن گره بند کفش و غیره مفید هست و هم با استدلال و تفکر خلاقانه کودک شما باید راه صحیح رسیدن به جواب را با تا کردن درست پارچه‌ها مطابق الگو دنبال کند. باعث افزایش دقت و تمرکز حواس می شود و از لحاظ روحی و روانی باعث آرامش روحیه و تقویت اعتماد به نفس می شود زیرا پایان و نتیجه کار بسیار لذت بخش و شادی آفرین است.در کنارش یک تمرین آموزش رنگها و اشکال هندسی را شما با تنوع رنگی دستمال‌ها و کشیدن اشکال هندسی مختلف با کودکتان دارید.

شاید هم همین بازی خلاقانه اریگامی با دستمال امروز شما با کودکتان جرقه‌ای باشه برای آینده او و تبدیلش به یک فرد حرفه‌ای به عنوان  طراح  مد و لباس با تکنیک اوریگامی…. در قدیم اوریگامی تنها یک هنر برای تا کردن کاغذ و سرگرمی بوده ولی این روزها دیگر از این تکنیک در زمینه‌های ریاضی، فیزیک، نجوم، مهندسی و حتی دنیای مد و فشن استفاده می‌کنند.اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده میکند، ولی همین تاها میتوانند به روشهای گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi