مشاهده
3791 +

تزیین میوه شاید لازم باشد بعد از اینکه کوچولوهای دلبندتان وارد زندگی شما شدند دیگر نگاهتان را نسبت به میوه و سبزیجات تغییر دهید. البته هنوز هم میوه‌ها و سبزیجات جز خوراکی‌های سالم و مفید هستند ولی پرتقال دیگر یک میوه نارنجی نیست، بلکه کله یک شیر هست و یک توت فرنگی دیگر میوه قرمز دوست داشتنی نیست، یک موش هست و حالا سیب و انگور یک لاک پشت شده‌اند. اگر می‌خواهید کودک‌تان را تشویق به خوردن میوه و سبزیجات کنید بازی با میوه‌ها نتیجه خوبی دارد. در کودک شما هیجان بیشتری برای انتخاب میوه و در نتیجه خوردن خوراکی‌های سالم ایجاد می‌شود و به جای اینکه مدام بچه‌ها را تحت فشار برای خوردن سبزیجات و میوها قرار دهید با کمی خلاقیت در بازی، خوردن را تبدیل به یک تفریح کنید. خصوصا همکاری در بریدن و تزیین میو...

تزیین میوه

شاید لازم باشد بعد از اینکه کوچولوهای دلبندتان وارد زندگی شما شدند دیگر نگاهتان را نسبت به میوه و سبزیجات تغییر دهید. البته هنوز هم میوه‌ها و سبزیجات جز خوراکی‌های سالم و مفید هستند ولی پرتقال دیگر یک میوه نارنجی نیست، بلکه کله یک شیر هست و یک توت فرنگی دیگر میوه قرمز دوست داشتنی نیست، یک موش هست و حالا سیب و انگور یک لاک پشت شده‌اند.

تزیین-میوه

اگر می‌خواهید کودک‌تان را تشویق به خوردن میوه و سبزیجات کنید بازی با میوه‌ها نتیجه خوبی دارد. در کودک شما هیجان بیشتری برای انتخاب میوه و در نتیجه خوردن خوراکی‌های سالم ایجاد می‌شود و به جای اینکه مدام بچه‌ها را تحت فشار برای خوردن سبزیجات و میوها قرار دهید با کمی خلاقیت در بازی، خوردن را تبدیل به یک تفریح کنید.

خصوصا همکاری در بریدن و تزیین میوه‌ها به همراه کودکان باعث می‌شود زمان بیشتری را در کنار هم سپری کرده و لحظات شادی داشته باشید.تماشای خیال پردازی کودکان جالب بوده و فرصت‌هایی را برای آموزش در کنار کارهای دستی برای شما فراهم می‌کند.

مطلب علاقه‌مند تر کردن کودکان بدغذا به سبزیجات را ببینید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi