مشاهده
1753 +

تزیین صبحانه و یا میان وعده بهترین راه برای ترغیب کودکان به خوردن مواد مفید هست.در آستانه ورود به سال 95 و طبق سال چینی‌ها سال میمون هستیم. با ساندویچ میمون سال جدید را جشن بگیرید. به کمک دو قالب گرد یا دو سر لیوان در دو سایز کوچک و بزرگ یک دایره از نان سفید و یک دایره از نان جو برش بزنید.دهان میمون را مربا، پنیر خامه‌ای، کره بادام زمینی یا شکلات صبحانه و هر چیز دیگری که دوست دارید، بمالید.می‌توانید هم بصورت خالی بگذارید، بماند.2 حلقه موز برای چشم‌ها و نیمه حلقه موز برای گوش‌ها قرار دهید.کشمش‌ها را جای سوراخ بینی و یک تکه از دور نان برای دهان میمون بگذارید....

تزیین صبحانه و یا میان وعده بهترین راه برای ترغیب کودکان به خوردن مواد مفید هست.در آستانه ورود به سال 95 و طبق سال چینی‌ها سال میمون هستیم. با ساندویچ میمون سال جدید را جشن بگیرید.

به کمک دو قالب گرد یا دو سر لیوان در دو سایز کوچک و بزرگ یک دایره از نان سفید و یک دایره از نان جو برش بزنید.دهان میمون را مربا، پنیر خامه‌ای، کره بادام زمینی یا شکلات صبحانه و هر چیز دیگری که دوست دارید، بمالید.می‌توانید هم بصورت خالی بگذارید، بماند.2 حلقه موز برای چشم‌ها و نیمه حلقه موز برای گوش‌ها قرار دهید.کشمش‌ها را جای سوراخ بینی و یک تکه از دور نان برای دهان میمون بگذارید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi