مشاهده
4480 +

تا الان چند مورد کاردستی با بشقاب یکبار مصرف در شید شاد دیده‌اید. بازی مهندسی ساختنی با بشقاب یکبار مصرف، سرگرمی خلاقانه دیگری هست که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.حتما ساختنی‌های مختلفی را با بلوک‌های بازی و یا لگو برای بچه‌ها داشته اید و یا ساختنی‌هایی که قبلا در شید شاد مطرح شده مانند نمونه‌های لیوان یکبار مصرف، بلوک‌های کاغذی، سازه با خلال دندان و سازه با ماکارانی ولی ساختن با بشقاب یکبار مصرف شاید کمی عجیب باشد.شما اسباب بازی‌های مشابهی از این را در فروشگاها می‌توانید خرید کنید ولی همیشه درست کردن یک چیز جدید لذت دیگری دارد.یک بازی رنگارنگ و شاد با ارزانترین اسباب بازی برای کودکان فراهم کنید. چه نیاز دارید: روش درست کردن کاردستی و بازی ساختنی با بشقاب یکبار مص...

تا الان چند مورد کاردستی با بشقاب یکبار مصرف در شید شاد دیده‌اید. بازی مهندسی ساختنی با بشقاب یکبار مصرف، سرگرمی خلاقانه دیگری هست که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.حتما ساختنی‌های مختلفی را با بلوک‌های بازی و یا لگو برای بچه‌ها داشته اید و یا ساختنی‌هایی که قبلا در شید شاد مطرح شده مانند نمونه‌های لیوان یکبار مصرف، بلوک‌های کاغذی، سازه با خلال دندان و سازه با ماکارانی ولی ساختن با بشقاب یکبار مصرف شاید کمی عجیب باشد.شما اسباب بازی‌های مشابهی از این را در فروشگاها می‌توانید خرید کنید ولی همیشه درست کردن یک چیز جدید لذت دیگری دارد.یک بازی رنگارنگ و شاد با ارزانترین اسباب بازی برای کودکان فراهم کنید.


چه نیاز دارید:

  • یک دسته بشقاب یکبار مصرف
  • ماژیک و یا آبرنگ
  • قیچی

روش درست کردن کاردستی و بازی ساختنی با بشقاب یکبار مصرف :

  • ابتدا از کودکتان بخواهید برای جذابیت بیشتر بشقاب‌ها را رنگ آمیزی کند.

بشقاب-یکبار-مصرف

  • 4 شکاف در بالا، پایین و طرفین با قیچی درست کنید.
  • صفحه شما آماده هست تا آنها را بهم ببندید.ساختن را شروع کنید، هرچه بلند‌تر بهتر.

بازی-ساختنی

نقاشی کردن، قیچی کردن، ساختن همه فعالیت‌های سرگرم کننده با آموزش مهارت‌های خاصی هستند.

بازی ساختنی با بشقاب یکبار مصرف یک فعالیت خوبی برای بازی مهندسی هست.هر چه طول ساختن بزرگتر، بهتر. بچه‌ها درست کردن پایه، تعادل، تقسیم وزن را یاد می‌گیرند و خیلی آموزشهای دستی دیگر و تقوت مهارت حرکتی ظریف در این بازی ساختنی وجود دارد.برای پرورش خلاقیت و تخیل پردازی و همینطور مهارت حل مسئله کودکان بسیار مفید هست.در انتها یک حس رضایتمندی و ذهن خلاقی برای کودک شما به ارمغان آورده و همینطور برای شما که با وسایل در دسترس و ارزان یک کاردستی و بازی خلاقانه‌ای تدارک دیده‌اید.


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi