مشاهده
8642 +

بازی ارسالی آریا رضا زاده 4 ساله آریای عزیز در این بازی با کمک خمیر بازی و خلال دندان انواع اشکال هندسی را از روی الگو می‌سازد.برای آشنایی بیشتر با این بازی مطلب بازی ساختنی را ببینید.یک بازی فکری مناسب برای افزایش هوش فضایی در کودکان هست. هوش فضایی تجسم سه بعدی اشیا در ذهن است.هوش فضایی همان شاهکار فکری هست که یک مهندس هنگام طراحی ساختمان بکار می‌برد، توانایی هست که به یک شیمیدان کمک می‌کند تا به ساختار سه بعدی مولکول‌ها بیاندیشد یا یک جراح بدن انسان را تحلیل کند.در بیان ساده با کمک هوش فضایی ما می‌توانیم اجسام را با پرسپکتیو و بصورت تجسم فضایی در ذهنمان متصور شویم. هوش فضایی یکی از انواع هوش ها هست ولی تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که یکی از مهمترین پیش‌بینی‌ها در رسیدن به STEAM(علوم، تکنولو...

بازی ارسالی آریا رضا زاده 4 ساله

آریای عزیز در این بازی با کمک خمیر بازی و خلال دندان انواع اشکال هندسی را از روی الگو می‌سازد.برای آشنایی بیشتر با این بازی مطلب بازی ساختنی را ببینید.یک بازی فکری مناسب برای افزایش هوش فضایی در کودکان هست.

هوش فضایی تجسم سه بعدی اشیا در ذهن است.هوش فضایی همان شاهکار فکری هست که یک مهندس هنگام طراحی ساختمان بکار می‌برد، توانایی هست که به یک شیمیدان کمک می‌کند تا به ساختار سه بعدی مولکول‌ها بیاندیشد یا یک جراح بدن انسان را تحلیل کند.در بیان ساده با کمک هوش فضایی ما می‌توانیم اجسام را با پرسپکتیو و بصورت تجسم فضایی در ذهنمان متصور شویم.

هوش فضایی یکی از انواع هوش ها هست ولی تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که یکی از مهمترین پیش‌بینی‌ها در رسیدن به STEAM(علوم، تکنولوژی، مهندسی، ریاضی) هست.هرچه کودکان در سنین پایینتر در هوش فضایی قوی‌ باشند، دوران مدرسه شاهد توانایی بیشتری در ریاضیات هستیم.متاسفانه این مهارت در سیستم آموزش پرورش و مدارس بسیار کمرنگ هست، لذا شما والدین باید برای تقویت مهارت هوش تجسم فضایی کودک‌تان بیشتر وقت بگذارید و ساده‌ترین وسیله برای تقویت آن استفاده از بلوک‌های بازی هست.

تعدادی از بازی هایی که قبلا در شید شاد گذاشته شده جهت رشد هوش فضایی مفیدند در زیر اشاره می‌شود:

همگی نمونه هایی هستند که شما با کودک‌تان می‌توانید، داشته باشید.فقط در حین بازی حتما بچه‌ها را به سمت تخیل پردازی هدایت کنید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi