مشاهده
14335 +

بازی پرتحرک شاد بازی پرتحرک شادی که امروز شید شاد برای شما دارد مناسب بازی‌های گروهی بچه‌ها در مهدکودک و مدرسه و یا حتی برای نوجوانان و سرگرمی شاد بازی برای جشن تولد هست.بصورت فردی هم می‌توانید یک بازی پرتحرک با کودک‌تان داشته باشید.هر گروه سنی حتی خود شما هم از انجام آن لذت می برید. کودک‌تان باید یک جعبه دستمال کاغذی را که با توپ‌های پینگ پنگ پر شده دور کمرش ببندد و با تکان دادن و جنب جوش هر بیشتر توپ‌ها را از جعبه بیرون بریزد.1 دقیقه زمان لازم هست تا همه توپ‌ها خالی شود.بازی مناسب تقویت مهارت های حرکتی درشت  هست. چه نیاز دارید: روش آماده سازی : یک جعبه دستمال کاغذی خالی شده را بردارید و دو طرف انتهای آنرا یک شکاف به اندازه‌ای که کمر بند از آن رد شود، ایجاد کنید. با نوار...

بازی پرتحرک شاد

بازی پرتحرک شادی که امروز شید شاد برای شما دارد مناسب بازی‌های گروهی بچه‌ها در مهدکودک و مدرسه و یا حتی برای نوجوانان و سرگرمی شاد بازی برای جشن تولد هست.بصورت فردی هم می‌توانید یک بازی پرتحرک با کودک‌تان داشته باشید.هر گروه سنی حتی خود شما هم از انجام آن لذت می برید.

بازی-پرتحرک

کودک‌تان باید یک جعبه دستمال کاغذی را که با توپ‌های پینگ پنگ پر شده دور کمرش ببندد و با تکان دادن و جنب جوش هر بیشتر توپ‌ها را از جعبه بیرون بریزد.1 دقیقه زمان لازم هست تا همه توپ‌ها خالی شود.بازی مناسب تقویت مهارت های حرکتی درشت  هست.

چه نیاز دارید:

  • جعبه دستمال کاغذی
  • کمر بند
  • نوار چسب عایق لوله
  • توپ پینگ پنگ

روش آماده سازی :

  • یک جعبه دستمال کاغذی خالی شده را بردارید و دو طرف انتهای آنرا یک شکاف به اندازه‌ای که کمر بند از آن رد شود، ایجاد کنید.
  • با نوار چسب محل رد شدن کمر بند را محکم کنید.

روش بازی پرتحرک شاد با توپ‌های پینگ پنگ:

کودک‌تان باید کمر بند را دور کمرش ببندد، طوریکه جعبه دستمال پشت کمر قرار بگیرد.8 توپ پینگ پنگ را داخل جعبه بریزید و بازی شروع می‌شود. با پریدن، جنب و جوش و تکان خوردن در یک دقیقه زمان باید توپ‌ها از جعبه بیرون بیفتند.

بازی-حرکتی برای کودکان

دیدن چهره بچه‌ها و حالت‌های حرکتی که از خودشان در می‌آوردند، خیلی جالب هست برای همین یک دوربین کنار دستتان داشته باشید تا این لحظات شاد را ضبط کنید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi