مشاهده
13091 +

کاربرگ دنبال کردن الگوها کودکان را تشویق کنید به صورت خلاقانه الگوهای مختلف را با مهره‌ها، دگمه‌ها، حبوبات... پر کنند. در مورد شکل‌ها و رنگها با هم صحبت کنید.با تمرین پر کردن الگوها مهارت حرکتی ظریف در کودک شما تقویت شده و خط صاف، خط‌های پیچ‌ دار و خمیده، شکل‌ها و فضاهای خالی آشنا می‌شود.  کودک شما مفاهیم ریاضی با تمرین دنبال کردن الگوها یاد می‌گیرد.این روش یکی از متدهای روش مونته سوری هست یادگیری با کمک حواس، دیدن و لمس کردن است و نظم را کودک یاد می گیرد.آنچه که مهمه کودکان تحت فشار نباشند و پیشرفت ذهنی و هوشی با روشی طبیعی است. برای آموزش بیشتر یاد دادن الگوها به کودکان مطلب ۱۳ راه ساده برای آموزش الگوها به کودکان پیش دبستانی ببینید. نمونه‌هایی از الگوهای مختلف را برای شما در ...

کاربرگ دنبال کردن الگوها

کودکان را تشویق کنید به صورت خلاقانه الگوهای مختلف را با مهره‌ها، دگمه‌ها، حبوبات… پر کنند.

الگوها

در مورد شکل‌ها و رنگها با هم صحبت کنید.با تمرین پر کردن الگوها مهارت حرکتی ظریف در کودک شما تقویت شده و خط صاف، خط‌های پیچ‌ دار و خمیده، شکل‌ها و فضاهای خالی آشنا می‌شود.

الگویابی

 کودک شما مفاهیم ریاضی با تمرین دنبال کردن الگوها یاد می‌گیرد.این روش یکی از متدهای روش مونته سوری هست یادگیری با کمک حواس، دیدن و لمس کردن است و نظم را کودک یاد می گیرد.آنچه که مهمه کودکان تحت فشار نباشند و پیشرفت ذهنی و هوشی با روشی طبیعی است.

برای آموزش بیشتر یاد دادن الگوها به کودکان مطلب ۱۳ راه ساده برای آموزش الگوها به کودکان پیش دبستانی ببینید.

نمونه‌هایی از الگوهای مختلف را برای شما در یک فایل pdf قرار داده‌ایم.آنرا دانلود کنید و بر روی کاغذ A4  پرینت بگیرید.

دانلود کاربرگ دنبال کردن الگوها

کاربرگ های بیشتری از الگویابی اینجا ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi