مشاهده
17898 +

گل نرگس معمولا محبوب همه هست برای همین یکسری نمونه‌هایی از کاردستی گل نرگس برای دوستان شید شادی عزیر جمع آوری کرده‌ایم.در روزهای ماه شعبان هستیم و نزدیک نیمه شعبان تولد حضرت مهدی (عج). یک روش‌ برای شناساندن امام زمان به کودکان فضاسازی بصورت غیر مستقیم هست. کاردستی گل نرگس بعنوان عیدی در روز تولد آن حضرت یک روش تاثیرگذار و بادوام بر روی ذهن و خاطره کودکان هست و همینطور فرصتی هست تا در زمان انجام کاردستی بیشتر در مورد امام زمان و غیبتش برای بچه‌ها صحبت کنید. مراحل تصویری درست کردن کاردستی گل نرگس کاردستی گل نرگس با چوب بستنی سبد های زیبا گل نرگس با کاغذ کاپ کیک یا کاغذ کیک فنجانی با کاغذ رنگی، کاغذ کاپ کیک و دگمه این کاردستی  گل نرگس زیبا را درست کنید نمونه های ساده دیگری  ...

گل نرگس معمولا محبوب همه هست برای همین یکسری نمونه‌هایی از کاردستی گل نرگس برای دوستان شید شادی عزیر جمع آوری کرده‌ایم.در روزهای ماه شعبان هستیم و نزدیک نیمه شعبان تولد حضرت مهدی (عج).
یک روش‌ برای شناساندن امام زمان به کودکان فضاسازی بصورت غیر مستقیم هست. کاردستی گل نرگس بعنوان عیدی در روز تولد آن حضرت یک روش تاثیرگذار و بادوام بر روی ذهن و خاطره کودکان هست و همینطور فرصتی هست تا در زمان انجام کاردستی بیشتر در مورد امام زمان و غیبتش برای بچه‌ها صحبت کنید.

مراحل تصویری درست کردن کاردستی گل نرگس

کاردستی-کاغذی-گل

گل-نرگس
کاردستی گل نرگس با چوب بستنی
گل-با-چوب-بستنی
سبد های زیبا گل نرگس با کاغذ کاپ کیک یا کاغذ کیک فنجانی
کاپ-کیک
با کاغذ رنگی، کاغذ کاپ کیک و دگمه این کاردستی  گل نرگس زیبا را درست کنید
گل-نرگس-کاغذی
نمونه های ساده دیگری
گل-با-کاغذ-کاپ-کیک  کاردستی-گل-نرگس-1گل-نرگس-کاردستی      گل-نرگس-1
کاردستی-کاپ-کیک

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه