مشاهده
3550 +

اگر شما از آندسته والدینی هستین که فیلم انیمیشن فروزن را برای کودک‌تان گذاشته‌اید، پس حتما تا حالا نه یکبار بلکه چندین بار درخواست دیدن مجدد این فیلم انیمیشن را از طرف کودک‌تان داشتید.ما پیشنهادی دیگر برای شما داریم.. ایندفعه که کودک‌تان خواست تا باز فیلم فروزن را ببیند، از او بپرسید نظرش چیه تا دسر بیسکویتی اولاف را امتحان کنه؟ یک خوراکی خلاقانه و زیبا که در همه مراحل آن کودک‌تان می‌تواند به شما کمک کند و در انتها هم یک میان وعده بسیار زیبا از شخصیت آدم برفی کارتون محبوب بچه‌ها دارید.ایده‌ای برای تزیین تم تولد فروزن که جلوه بسیار زیبایی دارد.فقط کافی هست چند مدل سایزهای مختلف مارشمالو تهیه کنید. اولاف آدم برفی شخصیت محبوب فیلم یخ زده (فروزن) اگر در قلب‌های شما آب شده، مزه مارشمالو ها هم در...

اگر شما از آندسته والدینی هستین که فیلم انیمیشن فروزن را برای کودک‌تان گذاشته‌اید، پس حتما تا حالا نه یکبار بلکه چندین بار درخواست دیدن مجدد این فیلم انیمیشن را از طرف کودک‌تان داشتید.ما پیشنهادی دیگر برای شما داریم.. ایندفعه که کودک‌تان خواست تا باز فیلم فروزن را ببیند، از او بپرسید نظرش چیه تا دسر بیسکویتی اولاف را امتحان کنه؟

یک خوراکی خلاقانه و زیبا که در همه مراحل آن کودک‌تان می‌تواند به شما کمک کند و در انتها هم یک میان وعده بسیار زیبا از شخصیت آدم برفی کارتون محبوب بچه‌ها دارید.ایده‌ای برای تزیین تم تولد فروزن که جلوه بسیار زیبایی دارد.فقط کافی هست چند مدل سایزهای مختلف مارشمالو تهیه کنید. اولاف آدم برفی شخصیت محبوب فیلم یخ زده (فروزن) اگر در قلب‌های شما آب شده، مزه مارشمالو ها هم در دهان شما آب می‌شود.

  • ابتدا بیسکویت‌ها در ابعاد مستطیل را با فراستینگ آبی یا شکلات آب شده سفید که با رنگ خوراکی آبی شده، بپوشانید.

میان-وعده-تولد

  • مارشمالوها در سایزهای مختلف برش بزنید و از مارشمالوهای کوچک برای پاها استفاده کنید و برای سر اولاف هم مارشمالوها را به شکل لوزی برش بزنید.

مارشمالو

  • مارشمالوها را بر روی بیسکویت بچینید.

فروزن

  • برای دست ها از پاستیل شیرین بیان می‌توانید، استفاده کنید.با شکلات آب شده داخل قیف، دهان و دگمه درست کنید.

میان-وعده

  • برای دماغ اولاف پاستیل ژله‌ای را به شکل مثلث برش بزنید.

تزیین-فروزن

  • با شکلات آب شده سیاه و سفید چشم درست کنید.
  • تکه‌ای کوچک مستطیلی مارشمالو بعنوان دندان جلویی برش بزنید و مانند شکل سر جاش بگذارید.

اولاف

  • آخر هم یک گاز از بیسکویت بزنید و تماشای فیلم فروزن را با بیسکویت اولاف جشن بگیرید.

برای تکمیل بازی های فیلم یخ زده  کاردستی فروزن را با کودکتان انجام دهید از طرفی این کاردستی ایده ای برای هدیه یادگاری در تولد با تم فروزن است.

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه