مشاهده
17379 +

تم فروزن آیا تابه حال به این فکر کرده‌اید که ترتیبی بدید تا سرزمین آرندل را در خانه تان داشته باشید؟ کودک و نوجوان، بزرگ و پیر هر کس کارتون فروزن را دیده (frozen) عاشق داستان، موسیقی و شخصیت‌های آن شده است.فیلمی پر از هیجان، کمدی، رمانتیک با شخصیت‌های دوست داشتنی و محبوب است. طراحی و تزیین تم فروزن خیلی ساده هست و تنها استفاده از رنگهای آبی، نقره‌ای و سفید در تزیین میز غذا، دسرها، بادکنک آرایی و ریسه تولد.. کافی هست تا حال و هوای کارتون فروزن را زنده کند. اول از همه از مثل بقیه تم تولدها از در ورودی شروع می‌کنیم.خیلی ساده با مقوا می‌توانید کاردستی آدم برفی اولاف درست کنید و بر روی در بچسبانید.لبخند شیرین و دوست داشتنی اولاف کافی هست تا میهمانها انرژی لازم برای شرکت در تولد بدست آورند. ...

تم فروزن

آیا تابه حال به این فکر کرده‌اید که ترتیبی بدید تا سرزمین آرندل را در خانه تان داشته باشید؟ کودک و نوجوان، بزرگ و پیر هر کس کارتون فروزن را دیده (frozen) عاشق داستان، موسیقی و شخصیت‌های آن شده است.فیلمی پر از هیجان، کمدی، رمانتیک با شخصیت‌های دوست داشتنی و محبوب است.

طراحی و تزیین تم فروزن خیلی ساده هست و تنها استفاده از رنگهای آبی، نقره‌ای و سفید در تزیین میز غذا، دسرها، بادکنک آرایی و ریسه تولد.. کافی هست تا حال و هوای کارتون فروزن را زنده کند.

اول از همه از مثل بقیه تم تولدها از در ورودی شروع می‌کنیم.خیلی ساده با مقوا می‌توانید کاردستی آدم برفی اولاف درست کنید و بر روی در بچسبانید.لبخند شیرین و دوست داشتنی اولاف کافی هست تا میهمانها انرژی لازم برای شرکت در تولد بدست آورند.

تولد-تم-فروزن

تولد-فروزن

برای درست کردن انواع کاپ کیک، اسنک و دسر استفاده از رنگ آبی و سفید لازم است و کار شما خیلی ساده شده است.فراموش نکنید روی میز را هم یک روزمیزی تور توری سفید یا آبی روشن بیندازید تا همه چیز با هم هارمونی داشته باشد.

فروزن

  • عصای جادویی السا با چوب شور درست کنید.شکلات سفید آب شده را با رنگ خوراکی نرکیب کنید و وقتی هنوز شل هست چوب شورها را داخل آن فرو کنید.قبل از اینکه شکلات‌ها سفت شود، کمی ترافل نقره‌ای بر رویش بپاشید.
  • نظرتان چیه کنار سینی چایی هم از نبات‌های رنگی آبی و فیروزه‌ای استفاده کنید.
  • فکر کنید جشن تولد کودک باشه و اسنک نباشه.راستش صدای خرد شدن این خوراکی‌ها بزرگترها هم وسوسه می‌کنه تا ناخنک بزنند.یک ظرف از اسنک های مختلف و غلات آماده کنید.اسمارتیز آبی و سفید فراموش نشه تا شبیه کاسه یخی از تولد یخی‌تان شود.
  • یک ظرف اولاف آب شده با دسر وانیلی و تزیین با شکلات داشته باشید.برای دماغش هم از پاستیل ژله‌ای نارنجی استفاده کنید.چه بامزه میشه مگه نه؟!

ژله-مکعبی

  • حتما یکبار ژله مکعبی درست کرده‌اید.این دفعه برای تم فروزن از ترکیب ژله آلوورا و ژله آبی استفاده کنید.در ظرف چارگوش  پیرکس ژله را درست کنید، وقتی سفت شد آنرا بر گردانید و بصورت مکعبی برش بزنید.ژله از دسرهایی هست که بچه‌ها با دیدنش تشویق به خوردن آن می‌شوند. ژله آبی یخی شما جلوه خاصی به تم فروزن می‌دهد.

کاپ-کیک-تولد-فروزن

  • اگر تولد فصل تابستان هست، عطش گرمای تابستان را با کاسه شربت پر از تکه‌های یخ از شهر یخی آرندل سیراب کنید.
  • حتما در تزیین تم فروزن ازعکس  شخصیت‌های کارتونی استفاده کنید.کارهای ساده که تم تولد شما را جلوه می‌دهد.

تم-فروزن

  • اگر شما هم مثل من عاشق قطاب هستین پس درست کردن کوه برفی با قطاب‌های خوشمزه فکر خوبی هست.

تم-فروزن

  • یک فکر ساده دیگه آدم برفی اولاف با موزهای حلقه شده ، سیخ چوبی، خرده‌های شکلات برای چشم و دهن، چوب شور برای دست ها و موی اولاف مهربان هست.می‌بینید فقط با کمی خلاقیت می‌توانید یک تم فروزن خاصی داشته باشید.

اولاف

  • پیشنهاد می‌کنیم دسر بیسکوییتی اولاف را درست کنید.زینت بخش میز تولد شما هست و درست کردن آن بسیار ساده هست.برای آموزش آن مطلب دسر بیسکویتی اولاف ببینید.

تم-فروزن-1

  • چه اشکال داره کمی با خلاقیت تزیین با مزه‌ای داشته باشید، مثلا هویج دماغ اولاف را هم به میز تولد اضافه کنید.

عکس-تولد

همانطور که در مطلب ژست عکس تولد اشاره شد، بعد از تمام شدن تولد تنها چیزی که خاطرات تولد را زنده نگه می‌دارد، عکس های تولد است.اگر به درست کردن کاردستی علاقمند هستید بهمراه کودک‌تان ماکت آدم برفی برای گرفتن عکس درست کنید.

بادکنک

  • برای بادکنک آرایی هم با بادکنک‌های آبی و سفید برف‌های سرزمین آرندل را درست کنید.

تزیین-تولد

  • تزیین دیوار که بی انتها ایده با ریسه‌ می‌توان داشت. اگر دنبال ایده‌ای خلاقانه هستید با بشقاب یکبار مصرف ریسه آدم برفی اولاف درست کنید.

کاردستی-فروزن

کاردستی-تولد

  • مثل همیشه تایید شید شاد دخالت دادن کودکان در تدارکات تولدشان هست.هیچ چیز لذت بخش‌تر از این نیست که شما فعالیت دستی کودک‌تان را در روز تولدش به نمایش بگذارید و باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در کودک شما می‌شود.
  • دو مدل کاردستی با رول دستمال توالت قلعه بخی درست کنید یا با بشقاب یکبار مصرف اولاف مهربان و دوست داشتنی و در گوشه‌ای از میز بچینید.

کاردستی-فروزن

  • سرگرم کردن بچه‌ها و گیفت تولد به میهمانها همیشه یکی از دغدغه‌های برگزاری جشن تولد هست.شما می‌توانید یادگاری خلاقانه‌ای از جشن با تم فروزن برای میهمانها درست کنید.برای توضیحات بیشتر مطلب کاردستی فروزن با سنگ و چوب بستنی ببینید.این کاردستی‌های سنگی را در هر گوشه‌ی اتاق بچینید.یا اگر مسابقه ای داشتید جایزه بدین…
  • ایده دیگری برای هدیه جشن تولد درست کردن صابون با عروسک‌های فروزن هست که آموزش آنرا اینجا ببینید.

کلاه-تولد

کلاه-فروزن

  • نوبت کلاه تولد هست خیلی ساده با مقوا یا فوم .تاج السا و آنا، شاخ گوزن سون و یا کلاه اولاف درست کنید و سر بچه‌ها بذارید و کلی عکس‌های بامزه بگیرید.(الگوهای تاج پرنسس السا و شاخ سون برای دانلود در زیر هست).

دانلود الگوی تاج السا

دانلود الگوی شاخ گوزن سون

کیک-السا

  • هر تولدی با کیکش کامل میشه.برای کیک تم فروزن حتما قبل از سفارش کلمه “کیک فروزن” در اینترنت جستجو کنید، چون ایده‌های زیبایی پیدا می‌کنید ولی اگر قصد درست کردن کیک خانگی را دارید،مطلب کیک آلسا ببینید.

نقاشی-السا-و-آنا

  •  اگر کودک شما نوپا هست پس حتما قبل از تولد نقاشی از کف پا داشته باشید.یک فعالیت هنری ، یک یادگاری از کف پای کودک‌تان و در آخر تابلوی زیبایی از نقاشی السا، آنا و اولاف دارید که در روز تولد روی میز پذیرایی یا به دیوار بزنید.برای نقاشی کف پا از رنگ انگشتی استفاده کنید.(آموزش درست کردن رنگ انگشتی)جای اثر پا را بر روی کاغذ چاپ کنید و شکل‌های شخصیت کارتون فروزن را نقاشی کنید.
4 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه