مشاهده
5325 +

تزیین قاب عکس با صدف یک کاردستی مخصوص تابستان بسیار ساده و البته زیبا هست.جمع کردن صدف‌ها در شکل‌های مختلف و رنگ کردن آنها و تزیین قاب عکس یک کار هنری و سرگرمی دوست داشتنی برای کودک شما خواهد بود. اگر کودک‌تان کوچک هست با کمک شما و اگر بزرگتر هست به تنهایی آنرا انجام می‌دهد.مخصوص هر گروه سنتی است و از کودک نوپا تا نوجوان از انجام آن لذت می‌برد. چه نیاز دارید: روش انجام کاردستی تزیین قاب عکس با صدف : ابتدا از کودک‌تان بخواهید تا صدف‌های دریایی را با آبرنگ رنگ آمیزی کند.آغشته کردن قلمو به رنگ و پخش کردن بر روی صدف از قسمت‌های جذاب کاردستی برای کودک شما است. وقتی صدف ها خشک شدند، این قسمت را اگر کودک‌تان کوچکتر هست با کمک شما انجام دهد با کمک چسب حرارتی صدف‌ها را بر روی قاب ...

تزیین قاب عکس با صدف یک کاردستی مخصوص تابستان بسیار ساده و البته زیبا هست.جمع کردن صدف‌ها در شکل‌های مختلف و رنگ کردن آنها و تزیین قاب عکس یک کار هنری و سرگرمی دوست داشتنی برای کودک شما خواهد بود. اگر کودک‌تان کوچک هست با کمک شما و اگر بزرگتر هست به تنهایی آنرا انجام می‌دهد.مخصوص هر گروه سنتی است و از کودک نوپا تا نوجوان از انجام آن لذت می‌برد.

چه نیاز دارید:

  • قاب ساده چوبی
  • صدف های دریایی در اندازه‌های مختلف
  • چسب حرارتی

روش انجام کاردستی تزیین قاب عکس با صدف :

  • ابتدا از کودک‌تان بخواهید تا صدف‌های دریایی را با آبرنگ رنگ آمیزی کند.آغشته کردن قلمو به رنگ و پخش کردن بر روی صدف از قسمت‌های جذاب کاردستی برای کودک شما است.

قاب-عکس-صدفی

  • وقتی صدف ها خشک شدند، این قسمت را اگر کودک‌تان کوچکتر هست با کمک شما انجام دهد با کمک چسب حرارتی صدف‌ها را بر روی قاب عکس بچسبانید و تمام…

قاب-عکس

  • قاب عکس شما آماده هست، عکس مورد علاقه‌تان را داخل آن قرار بدهید و ایده‌ای بعنوان کاردستی برای هدیه از طرف کودک‌تان با کار دست خودش هست.

تزیین-قاب-عکس

امیدوارم از انجام این کاردستی لذت ببرید.اگر به انجام کاردستی با صدف علاقمند هستید اینجا کلیک کنید تا نمونه‌های بیشتری را ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi