مشاهده
5470 +

 کار ارسالی کارن عباسی امیر آبادی 4 ساله مادر کارن عزیز با آبسلانگ بازی آموزشی برای مفاهیم مختلف درست کردند.شما آبسلانگ در داروخانه‌ها یا مراکز فروش وسایل پزشکی می‌توانید، تهیه کنید.ابتدا با رنگ گواش و آب آبسلانگ‌‌ها را رنگ آمیزی کردند. بعد از اینکه خشک شدند.یک پازل جورکردنی درست کردند.به این صورت که کارن باید هر رنگ آبسلانگ را بر روی شکل همرنگش بر روی کاغذ می‌چید.آموزش اشکال هندسی، حروف الفبای انگلیسی از اهداف این بازی بود.در تمام تمرین‌هایی که انجام شده چون نیاز به فکر کردن برای تصمیم گیری هست، قدرت حل مسئله و تفکر منطقی تقویت می‌شود.و انتخاب صحیح کمک می‌کند تا دقت کودکان افزایش پیدا کند. باز کارن آموزش توالی منظم و الگویابی را داشت.پی بردن به رابطه‌ها با منطق تمرینی دیگر برای تقویت...

 کار ارسالی کارن عباسی امیر آبادی 4 ساله

مادر کارن عزیز با آبسلانگ بازی آموزشی برای مفاهیم مختلف درست کردند.شما آبسلانگ در داروخانه‌ها یا مراکز فروش وسایل پزشکی می‌توانید، تهیه کنید.ابتدا با رنگ گواش و آب آبسلانگ‌‌ها را رنگ آمیزی کردند.

آموزش-مفاهیم

بعد از اینکه خشک شدند.یک پازل جورکردنی درست کردند.به این صورت که کارن باید هر رنگ آبسلانگ را بر روی شکل همرنگش بر روی کاغذ می‌چید.آموزش اشکال هندسی، حروف الفبای انگلیسی از اهداف این بازی بود.در تمام تمرین‌هایی که انجام شده چون نیاز به فکر کردن برای تصمیم گیری هست، قدرت حل مسئله و تفکر منطقی تقویت می‌شود.و انتخاب صحیح کمک می‌کند تا دقت کودکان افزایش پیدا کند.

چوب-بستنی

باز کارن آموزش توالی منظم و الگویابی را داشت.پی بردن به رابطه‌ها با منطق تمرینی دیگر برای تقویت حل مسئله و آموزشی دیگر از مفاهیم پایه ریاضی هست.

آبسلانگ

آموزش الفبا انگلیسی هدف بعدی با آبسلانگ ها بود.

انگلیسی

در این تمرین چیدن هر آبسلانگ در لگوی همرنگ کمک کرد تا کارن آموزش رنگها و شناسایی آنها را یاد بگیرد، دقت بینایی در او تقویت شود و همینطور نظم را فرا گرفت.

آبسلانگ-1

شما هم با ابزاری بسیار ساده می‌توانید مهارت‌های کودک‌تان را با بازی های آموزشی افزایش دهید.

نمونه های بیشتری از بازی آموزشی برای کودکان ببینید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi